Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Har testa 3 forskjellige DVDer.. Alle er norske og lovlige.. Har også testa på den stasjonære maskina og laptopen min. Begge har DVD-ROM. Det som skjer er; Den spiller av 1-3secs av filmen, så klikker det. Filmen stopper og programmet lukkes. Bruker InterVideo WinDVD (v4 på laptop, ikke sikker på stasjonære). Klikker også i WMP. Hva skyldes dette..? Endret 16. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Vel, nå fjerna jeg NimoCodecene jeg hadde installert på maskina og la inn WinDVD Platinium.. Nu funker filmene vertfall.. Får prøve å legge inn codecene på nytt og se om det var dem eller programmet som b0gga seg.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det er nok en av codec'ene i Nimo som lager problemer. Dette er et kjent problem, eneste løsningen er å kun installere de codec'ene du trenger og håpe det beste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Så jeg tippa rett marvil? bra det ordnet seg da Men codecpacks er det som regel bare bøgg med. Innstaller ffdshow, plain mpeg, mpeg2-codec, ac3-filter og mp3, og vips så har du dekket 90% av alt som finnes uten å ha konflikter. Skulle du finne en film som du ikke vet hva er, så bruker du gspot og finner hva du trenger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Så jeg tippa rett marvil? bra det ordnet seg da Men codecpacks er det som regel bare bøgg med. Innstaller ffdshow, plain mpeg, mpeg2-codec, ac3-filter og mp3, og vips så har du dekket 90% av alt som finnes uten å ha konflikter. Skulle du finne en film som du ikke vet hva er, så bruker du gspot og finner hva du trenger. Hehe, ja det hjalp det du sa.. Hadde ikke spes mange Nimo codecer, bare de jeg trodde var nødvendige.. Får legge dem inn på nytt og se hva maskinen sier.. Er vel på tide med en formatering på den stasjonære snart også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå