Machz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei, Mulig det er jeg som er utrolig teit, men er det ikke mulig å lage sine egene snarveier eller forandre slik at feks høyre "meny" knapp har en annen funksjon enn "mer"? Under innstillinger og Mine Snarveier så for jeg bare til å legge til en snarvei og det er da hvis jeg bruker ventre joystick. Står jo absolutt ikke en pøkk om dette i manualen heller! Synes at T630en er en knakende flott telefon men jeg må innrømme at jeg skjønner den ikke helt...enda Manualen er jo mildt sagt elendig også(er første telefon jeg har hvor jeg virkelig må lese manualen...) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) tror faktisk ikke det er mulig å endre mer menyen. personlig hadde jeg likt at det var den som var linka til "mine snarveier". hadde vært litt mer gjennomtenkt... Endret 17. mai 2004 av hobgoblin Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Du kan nok ikke bytte ut "Mer" nei.. men du kan jo redigere snarveiene dine. Hva mener du med å legge til noe? Er det noe som mangler der? Presser du sticka til venstre kommer du til den snarveien du har valgt som nummer 1. Ny sms er vel standar der. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Du kan nok ikke bytte ut "Mer" nei.. men du kan jo redigere snarveiene dine. Hva mener du med å legge til noe? Er det noe som mangler der?Presser du sticka til venstre kommer du til den snarveien du har valgt som nummer 1. Ny sms er vel standar der. Første snarvei får jeg til, men hva med nr 2 og 3 osv? Føler at bare en snarvei på denne telefonen er litt vel lite. Skifte profil har jeg som første snarvei men det må jo være mulig å legge til flere. Det heter jo tross alt "mine snarveier" og ikke "min snarvei".... Dersom det ikke er mulig å bytte ut "mer" menyen så er det helt ok i grunnen, det var bare noe jeg hadde for meg var mulig... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Alt du har lagt til under "mine snarveier" er jo snarveier. Poenget er jo at du kan gå inn der i stedet for å gå gjennom menysystemet. Skifter du profil oftere enn du skriver sms altså? Lenke til kommentar
Machz Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Alt du har lagt til under "mine snarveier" er jo snarveier. Poenget er jo at du kan gå inn der i stedet for å gå gjennom menysystemet. Skifter du profil oftere enn du skriver sms altså? Alt? Jeg kan(får bare til) jo bare legge til en snarvei og det er jo ikke noe å rope hurra for og dessuten så ser jeg ikke helt hva jeg tjener på det. Ja jeg skifter profil langt oftere enn jeg skriver sms. Bruker telefonen i jobb, har ikke tid til å knote med å skrive sms, men profil skifter jeg gjerne ofte. En øyeblikket er jeg i en situasjon hvor det mye støy, neste øyeblikk er jeg i en situasjon hvor jeg må være musestille osv osv... Synes for så vidt at det er greit med en snarvei for profiler og så heller trykke fire ganger på joysticken, men jeg trodde liksom at disse nymotens telefonene var mere skreddervennlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå