Arronax Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg skal kjøpe 6 (!) 80mm kabinettvifter om en halv måneds tid, og siden de kommer til å bråke endel, skal jeg ha viftekontroller på dem... Lurer på om alle vifter kan reguleres på viftekontrollere, og i tilfelle hvilke 80mm vifter er billigst, og gir best ytelse? Viftekontrollen er en 6kanals viftekontroller fra microplex : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMFC1 Takk! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg vil råde deg til å kjøpe de kraftigste Papst viftene du finner på Microplex... Hvorfor? Jo.. De kraftigste har naturligvis, med viftestyring, et videre området de kan stilles inn på, enn det svakere... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg vil råde deg til å kjøpe de kraftigste Papst viftene du finner på Microplex... Hvorfor? Jo.. De kraftigste har naturligvis, med viftestyring, et videre området de kan stilles inn på, enn det svakere... Enig Men må du ha 80mm vifter? Ville gi bedre effekt og lavere støynivå med et par 120mm. Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Går jo an å montere et adapter, men i utgangspunktet er det 80mm vifter jeg skal ha! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Helt enig, kjøp papst vifter de er bra Når det gjelder den vifte styringen der er den helt ok, men om du ska ha alle viftene på den der, må d nok kutte ledningen på 2 av viftene dine.. dette er ikke noe problem, har gjort det selv. Jeg har samme vifte stryingen, jeg annbefaler deg og skifte deksel, det som er på er av dårlig kvalitet. Jeg tok et chieftec deksel og feste den i, ble meget pent... Akkurat nå står det i en plexi plate sammen med radiator viften Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 jeg skal kanskje ha en vantec nexus http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NXP305BK.... 2kalde katoder, 7 vifter til sammen.... Trenger kanskje viftestyringer?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå