bok2 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Ber om at andre deler sine erfaringer med meg ang. ulike webhosting-firmaer. Alt av interesse. Stumpet akkurat innom nordkapp.net som ser ut til å ha et helt greit tilbud. Noen som har vært borti disse før?? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har god erfaring med WebDeal :smile: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Og jeg har god erfaring med Tele2. Har hatt 2 websider der over lengre tid. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 God erfaring med Webdeal. Billig, og svarer på raskt (regnes som regel i timer ,ikke dager) på spørsmål. bsa Lenke til kommentar
evigchristian Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Fastname.no Billig og bra. Bra kundeservice... Lenke til kommentar
house Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 jeg har god erfaring fra webdeal, men nå skal dem ha betalt for at jeg skal route ett domene, nei takk.. orfrer dem ikke en eneste krone til... hold deg unna de som skal ha betalt for dette! Housey Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Dersom det er din egen side som du skal ha hosting til så kan du jo tenke på å ta spranget ut av landet. Det er mye å spare på å finne en host f.eks. i USA (pga. de blodige prisene på transfer i Europa/Norge). Men det har jo litt å si for hastigheten da. Spiller ingen rolle for mitt vedkommende, merker ikke rare forskjellen. Og så har de ofte litt bedre betingelser - ser overhodet ikke noen grunn til å betale flere hundre kroner i åre for et .com/.net/.org-domene. En annen ting er at svært få norske selskaper klart fram sier HVA de tilbyr, f.eks. antall GB transfer. Det står ofte bare en klausul i Terms Of Service at de kan gjøre hva fa*n de vil med siden din dersom de finner det for godt. Dersom du er interessert så kan jeg anbefale http://www.dixiesys.com, som er stabilt og raskt (i alle fall for meg), og som faktisk drives av en sympatisk mann. Har forresten selv en resellerkonto (kan hoste domener på min konto) hos Dixiesys, så jeg kan fikse deg plass dersom du ønsker det. swanky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå