Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Webhosting-erfaringer

Anbefalte innlegg

Ber om at andre deler sine erfaringer med meg ang. ulike webhosting-firmaer. Alt av interesse.

Stumpet akkurat innom nordkapp.net som ser ut til å ha et helt greit tilbud. Noen som har vært borti disse før??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det er din egen side som du skal ha hosting til så kan du jo tenke på å ta spranget ut av landet. Det er mye å spare på å finne en host f.eks. i USA (pga. de blodige prisene på transfer i Europa/Norge). Men det har jo litt å si for hastigheten da. Spiller ingen rolle for mitt vedkommende, merker ikke rare forskjellen. Og så har de ofte litt bedre betingelser - ser overhodet ikke noen grunn til å betale flere hundre kroner i åre for et .com/.net/.org-domene.

En annen ting er at svært få norske selskaper klart fram sier HVA de tilbyr, f.eks. antall GB transfer. Det står ofte bare en klausul i Terms Of Service at de kan gjøre hva fa*n de vil med siden din dersom de finner det for godt.

Dersom du er interessert så kan jeg anbefale http://www.dixiesys.com, som er stabilt og raskt (i alle fall for meg), og som faktisk drives av en sympatisk mann.

Har forresten selv en resellerkonto (kan hoste domener på min konto) hos Dixiesys, så jeg kan fikse deg plass dersom du ønsker det.

swanky

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...