Gå til innhold

Kan moderatorer slette tråder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

QUOTE (am3k @ 08/06/2004 : 12:03)
Hvorfor har ikke jeg mulighet til å slette egne innlegg??

Du kan redigere, holder ikke det?

Hvis brukerne kunne slette egne innlegg, blir det for lett å sensurere innlegg man ikke står for.

Lenke til kommentar

Hvis innholdet i posten er hårreisende er det ofte noen som quoter den som "bevis".

En tom post kan være bevis i seg selv, da det står "Dette innlegget ble redigert bla bla bla..."

Det hadde blitt straks værre om det ikke var noen post der i det heletatt.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 08/06/2004 : 12:11)
QUOTE (Opus @ 08/06/2004 : 12:08)
Hvis brukerne kunne slette egne innlegg, blir det for lett å sensurere innlegg man ikke står for.

Det er jo bare å fjerne det du ikke vil ha, og skrive *tom post* ellerno.

Og akkurat der henter du frem enn av de grunnen jeg ser til at en burde kunne slette egne poster. Jeg ser heller ikke problemet med vedr. å slette noe en ikke står for. Og det er heller ikke hoved grunnen til at jeg ønsker dette. Klart en skal stå for hva en skriver og som Opus skriver er det altids noen som quoter deg.

Jeg er bare lei av å finne dobbelposter, eller "tomme" poster.

Foresten: Hvorfor vil de bli et problem for deg om noen trekker sin uttalelse her, et sted må grensen gå og skulle noen vere så på viddene i sine innlegg og angrer etter så kan de slette den. Hva får du at for at denne blir liggende? Muligheten til å henge ut personen?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet kan dere ikke slette egne innlegg pga tekniske muligheter med IPB. eneste vi kunne tillatt dere var at dere slettet deres egne tråder, men det er uaktuelt da dere også da ville slettet andre sine tråder. AFAIK

Lenke til kommentar

QUOTE (Opus @ 08/06/2004 : 13:21)
Har forstått det slik at det ikke er ønskelig at brukere kan gjøre det heller.

Og forresten, jeg drepte Oluf Palme.

Jeg tror nok det er mange som vil ha muliughet for å slette innlegg. Og at de er bevis, er jo ikke et argument i det hele tatt. (Se quoten som jeg tok av det du sa)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Poenget er at en kan gjøre et innlegg støtende.

Jeg er med på at en ikke skal kunne slette tråder (så sant det eneste innlegget som er under denne tråden er ditt eget, dvs. uten tilsvar). Men en mulighet til å slette egne innlegg kan jeg ikke se noe grunnlag for at en ikke skal innføre.

Lenke til kommentar

Som sagt, det hadde sikkert ikke vært noe i veien om du kunne slette dine egne tråder hvis ingen har svart og egne innlegg hvis ingen har komt med et innlegg etter deg.

MEN, det er teknisk ikke mulig i denne versjonen av IPB, uten at du skal få muligheten til å slette andres innlegg i samme slengen (hvis du sletter din egen tråd med andres svar).... Så da er svaret ganske enkelt, nei :)

PS: Rundt forum skiftet fra phpBB så hadde brukerne lov til å slette egne tråder, og da var det noen (eller en) som hadde slettet lange tråder som de selv hadde laget. Da var det en del forumbrukere som mistet sine egne innlegg...

Edit: leif

Endret av Fury
Lenke til kommentar

QUOTE (Fury @ 10/06/2004 : 19:24)
Som sagt, det hadde sikkert ikke vært noe i veien om du kunne slette dine egne tråder hvis ingen har svart og egne innlegg hvis ingen har komt med et innlegg etter deg.
MEN, det er teknisk ikke mulig i denne versjonen av IPB, uten at du skal få muligheten til å slette andres innlegg i samme slengen (hvis du sletter din egen tråd med andres svar).... Så da er svaret ganske enkelt, nei :)

PS: Rundt forum skiftet fra phpBB så hadde brukerne lov til å slette egne tråder, og da var det noen (eller en) som hadde slettet lange tråder som de selv hadde laget. Da var det en del forumbrukere som mistet sine egne innlegg...

Edit: leif

Jeg går ikke inn for at en skal kunne slette tråder som er inneholder svar fra andre (dvs. tråder en har startet selv). Men egne svar/innlegg mener jeg en bør ha muligheten til å slette.

Teknisk mulig... ikke mulig.... :roll:

Ingen ting er umulig, nekter å tro at de som styrer forumet her ikke innehar en eller anne forståelse for php og db systemet de bruker. Dermed vil det (selv om ikke funksjonen nødvendigvis er bygget inn i IPB) vere mulig å legge til denne funksjonen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 08/06/2004 : 14:16)
QUOTE (Opus @ 08/06/2004 : 13:21)
Har forstått det slik at det ikke er ønskelig at brukere kan gjøre det heller.

Og forresten, jeg drepte Oluf Palme.

Jeg tror nok det er mange som vil ha muliughet for å slette innlegg. Og at de er bevis, er jo ikke et argument i det hele tatt. (Se quoten som jeg tok av det du sa)

Hva med at det hadde stått hvis brukeren hadde redigert den han quotet eller ikke?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...