HolgerL Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Her er altså en forklaring på hvordan harddisker lagrer data: (Mest moro for de som faktisk vet hvordan en harddisk lagrer data) Lagringen foregåt gjennom magneter. Med andre ord "flytter" man fotoner, eller rettere sagt de områdene fotonene "hopper" imellom. Derfor så veier ikke en større harddisk mer (hvis det er likt antall plater osv.), da lys ikke har noen masse (ingen som har klart å påvise at fotoner har masse). Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (Mest moro for de som faktisk vet hvordan en harddisk lagrer data) Og null moro for dem som ikke vet det... Lenke til kommentar
starving Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 øøhh, jeg vet jo hvordan data lagres, men ikke noe arti fordet. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 FETESTE JEG HAR LEST NOENSINNE!!!!! kanskje ikke... (selv om jeg vet hvordan det lagres) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hehe, det var faktisk litt morsomt Hvordan de egentlig fungerer... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Forstod at det var feil, men direkte morsomt var det jo ikke. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Hmmm...begynner å lure om man "måtte være der" Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hmmm...begynner å lure om man "måtte være der" Jeg så tråden du snakker om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kan noen forklare den? eller er det ingen forklaring? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Fyren som er sitert prøver å forklare at harddisker styres av magnetisme. Og det finnes faktisk syke mennesker som tror at jorda er rund også. Pfffffff! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hmmm...begynner å lure om man "måtte være der" Det tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå