Gå til innhold

True crime. Skal jeg kjøpe det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Multiplayer delen da???

Hvordan er den?

Jeg synes nå i hvertfall at i det minste EN ting er bra med dette spillet,

Og det er at Utviklerne har forbedret PC versjonen fra PS2!

De har lagt til 30 nye låter, som feks. Metal musikk i stedet for BARE hip hop...

De har lagt til nye våpen som feks. baseball kølle Bazooka og crossbow...

De har lagt til en MP del med 5 MP modes

De har lagt til muligheten å "låse opp" karakterer som Snoop Dogg,

Officer Dick(fra THPS-U), Rikimaru(fra Tenchu), Janette(fra Vampire:Bloodlines) og mange flere...

Mange her sier at Vice City slår True Crime på alle punkter,

Men de slår jo ikke True Crime på Multiplayer! VC har jo ikke noen MP!

Lenke til kommentar

True Crime er sånn passe. Men det blir totalt dritt når en klarer seg til zombie/monster delen. Det blir for teit. Men trur det er litt fet på PC med multiplayer. Da kan man jo ha "gang war" :p

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
True Crime er sånn passe. Men det blir totalt dritt når en klarer seg til zombie/monster delen. Det blir for teit. Men trur det er litt fet på PC med multiplayer. Da kan man jo ha "gang war" :p

Jeg er enig der. En "gang war" hadde vert stilig, dog det måtte ha vert en liten gjeng da... "PJ-gjengen", for de som vet hvem han PJ er! :green:

Anyway: Av det jeg har spilt av True Crime:SoLA synes jeg det var litt "trøtt". Ting gikk så sløvt og trasig på PS2'en (er vel bedre på PC?) , og det var kjedelige gater, biler og nesten ingen folk... :roll: Tenk om Vice City hadde hatt MP!

Lenke til kommentar

Har xbox versjonen og er ikke veldig imponert. Det som gjør meg mest forbanna er igrunn de idiotiske kommentarene til hovedpersonen. Spesielt når han sier "Time to hit the road Jack...eh...Nick" ...og hadde han enda sagt det bare en gang, men neida! Han sier det nesten hver jævla gang han skal ut på et oppdrag!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
True Crime er vedt å kjøpe.

Raske biler og brae våpen

Ikke glem at det er kjedelige bilkjøringer, bug at du ser gjennom hodet på personen, og ganske kjedelige slåssescener da.....

Men om du liker en tam versjon av GTA så er det verdt å kjøpe det, men har du ikke GTA så sats heller på det enn på True Crime.

Du kan jo vente til Oktober så kommer GTA: San Andreas ut da som kommer til å bli en storsuksess....

Lenke til kommentar

Min erfaring er at True Crime er et møkkaspill.

-Svak grafikk

-Dårlige kontroller (klønete)

-Lite frihet i gameplayet

-Virker som de har laget spillet raskt! Brukt liten tid på hver del av spillet, istedet for å lage 1 eller 2 bra deler av spillet. Høres ut bra ut med Sniking,slossing,skyting,biljakt,skyting i bil.

Men dette er det dårligste kjøpet jeg har gjort på lang tid.

Hørte at flere mente at spillet var likt GTA. neineinei

Avinstallert og kastet på hylla etter 1 dag.

Har ikke lest gjennom hva alle andre har sagt om spillet, eller om du faktisk kjøpte det. Håper for din del at du ikke gjorde det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...