Sigmoideus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Min Phillips 32" Widescreen fungerer supert, selv om jeg var utrolig skeptisk til å kjøpe Phillips. Har vel hatt den i 5 år nå, men her om dagen tok fjernkontrollen kvelden. Jepp, batteriene er sjekket, og jeg tok meg til og med en tur inn i selve kontrollen, og der så alt ut til å være som det skal. Så jeg tenkte da å hente meg en universalkontroll, som funker til de fleste TVer, jeg tenker da ikke på en "Alt-i-et"-kontroll som går til alle andre enheter, den skal kun være til bruk på TVen. Å kjøpe en orginal TV-kontroll koster vel skjorta vil jeg tro, havner vel fort på 6-700 kroner. I hvert fall det de sa på Elkjøp når jeg hadde noe lignende problem med fjernkontrollen til videoen. Men så er det jo slik at det finnes mye humbug der ute, mye som overhodet ikke fungerer, så jeg lurte på om noen hadde noen anbefalinger til en ny fjernkontroll. Den trenger ikke være så utrolig avansert, men bør vel helst kunne gjøre de funksjonene som TV har, jeg trenger med andre ord ikke 30 knapper som jeg ikke kan bruke. Prøvde å søke er inne, men kom kun til sider som overhodet ikke hadde noe med det jeg ville ha svar på, men hvis det allerede finnes en slik tråd, legg inn linken, så lar jeg denne dø Endret 16. mai 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Sitter her med en Philips Universal SBC RU 510. Helt grei kontroll med passe store, og ganske få knapper. Gadd ikke å lete så alt for godt, men fant denne linken. Til en tysk side da, men er ihvertfalll et bilde og ca pris der. Sikkert mange andre (bedre?) alternativer, men liker denne ganske bra selv. Endret 16. mai 2004 av darkfish Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Så i grunn grei ut den, hvor kjøpte du din? Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Aner dessverre ikke hvor den er kjøpt, da det ikke var jeg som kjøpte den. Endret 16. mai 2004 av darkfish Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg får ta en søkerunde rundt i norske butikker først, noe må det vel være. Men så var det det å luke ut humbug og ikke humbug da... Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fant ut at den er kjøpt på euronics...veit ikke om de forsatt har denne modellen inne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå