Gå til innhold

hvilken kamera mobil kjøper jeg ?

Anbefalte innlegg

hei lurer på å kjøpe meg ny mobil til rundt 3500-4000 kan overstige.

tlf jeg har nå bruker jeg kun til å ringe med mens den nye må være et leketøy

kriterier

stor og fargerik skjerm

kamera, 640x helst best mulig gjerne blitz

helst klapp, men ikke låst her

triband og blåtann har jeg ingen interresser av trenger kalkulator og kaleneder er jo greit å ha. ellers spill og java osv er ikke så viktig, men kan godt være enkel sms

har tenkt litt på samsung e700 og lg g7100

leste på dinside at lg'n hadde lite minne, mener dere den har for lite. hvor mange bilder kan man egentlig ha på den,

så kom med tips !

på forehand takk

cynosure

Endret av cynosure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvis du vil ha forandring fra vanlige mobiler, så kan du jo kjøpe deg en Nokia 6600 med SymbianOS. Du kan jo lese testen her på amobil, samt søke litt på forumet. Den har en KJEMPEGOD skjerm og et kjempegodt kamera!

Du får uansett ha lykke til med valg av ny telefon:)

Mvh AeroX

Edit: Prisen ligger på ca 3700kr u/abbonement. På QXL finner du brukt og ny til ca 3000+.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Om ikke lenge kommer jo Nokia 7610... Om du legger inn ca. 5000 kr. så får du jo den..

Den har nok et passelig kamera også (1 mpx), symian, sies at den skal ha god skjerm og ser ikke (på bildet) så stor ut, sammenlignet med Nokia 6600.

Men som sakt, den er ikke kommet ut på markedet enda...

Lenke til kommentar

Etter dine kriterier, syntes jeg E700 passer veldig godt til deg...

Veldig bra kamera (skal visst være det beste VGA-kameraet på det norske markedet), flott fargeskjerm (+ ytterskjerm)... og masse minne (9MB)

Minuset er vel at Samsungs T9 er litt funksjonshemmet hvis jeg ikke har lest feil (ikke automatisk stor bokstav etter punktum og noe sånt)

Men jeg hadde valgt E700 hvis ikke du trenger så mye funksjoner (som 6600 har) :thumbup:

Lenke til kommentar
vent... det kommer jo snart mobiltelefoner med 1 Megapixel.... hvorfor kjøpe mobiltelefoner nå...

:yes:

Kjøp deg Nokia 7610 eller Siemens S65.Begge har 1Megapix kamera.Men 7610 har symbian(legge til ekstra progs).Vil du ha en mindre så er Siemens S65 valget.Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...