Gå til innhold

NEI!? Etter du har kjøpt Live KIT

BoRsE

Anbefalte innlegg

Etter du har vært å kjøpt XBOX live kit i butikken. Kan man plugge opp å spille online.

Man MÅ vell IKKE betale I MÅNEDEN!? HERREGUD!

Ikke nok med at jeg skal betale for WoW i måneden etter at jeg har kjøpt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er "HERREGUD!" med det? Hvis du ikke liker prisen, så kan du jo bare satse på noe annet.. f.eks. playstation 2 på nett (som ikke koster noe for øyeblikket) eller GameCube (.. og ha sånn ca. et helt spill du kan spille ;)).

Evnt. satse på PC og ha veldig mye.

Lenke til kommentar
Hva er "HERREGUD!" med det? Hvis du ikke liker prisen, så kan du jo bare satse på noe annet.. f.eks. playstation 2 på nett (som ikke koster noe for øyeblikket) eller GameCube (.. og ha sånn ca. et helt spill du kan spille ;)).

Dette visste ikke jeg heller!

Kjipt ass! :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

4-500kr i året for den desidert beste online-løsningen samt at det er for hvert eneste spill man kan bruke online....ja, gruuuuusomt..

igjen, hvor mye er det for div mmorg i måneden ?

Lenke til kommentar
4-500kr i året for den desidert beste online-løsningen samt at det er for hvert eneste spill man kan bruke online....ja, gruuuuusomt..

igjen, hvor mye er det for div mmorg i måneden ?

Dette er vel en sannhet med modifikasjoner. Har hørt ryker om at når EA kommer med live støtte til spille sine, så vil det koste ekstra. Da blir det boikott av EA titler...

I tillegg vil jo Vanguard koste tilsvarende abonnements pris for en mmorpg. Det er forstålig da det tross alt er Sigil som står for det meste her...

Lenke til kommentar

Du har sikkert hørt om warppipe-prosjektet for gamecube, hvor de emulerer LAN over inet. Det koster ikke noe og har støtte for en del spill nå tror jeg. Det er under utvikling hele tiden

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En øl måneden. Helt Klart!

Er så utrolig melking av kunder at det koster ekstra for Live.

Jeg betaler gladelig for et system som er såpass stabilt og profesjonelt lagt opp som Xbox Live. At de i tillegg sperrer ute alle som jukser og idioter som ikke kan oppføre seg gjør at spillmiljøet blir svært vennlig og sosialt, selv når man spiller med fremmede.

Lenke til kommentar
En øl måneden. Helt Klart!

Er så utrolig melking av kunder at det koster ekstra for Live.

Nå er jo Xbox Live MYE mer enn bare å koble sammen noen konsoller over internett da.

- Nedlastbart ekstramateriale

- Online-ranking på de fleste spill

- Mulighet til å hente ghosts av de beste tidene på f.eks. bilspill

- Utestenging av folk som jukser

- Mulighet til å arrangere egne turneringer via XSN-websiden

- Mulighet til å chatte med andre (uten å være i spill)

- Mulighet til å legge igjen voicemail til andre

- Og selvfølgelig: Muligheten til å spille med/mot andre.

osv...

Er vel verdt litt over en krone dagen (og da får du faktisk headset m/mic på kjøpet...). Det er ikke noe annet online-miljø - PC inkludert - som engang er i nærheten av mulighetene og brukevennligheten som Xbox Live har.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Man betaler jo penger for å dra på LAN også? TG, f.eks, er jo tilogmed dyrere enn étt år med Xbox Live, og du har muligheten til å spille med mange flere på Live, samtidig som du får mange andre features, som andre har nevnt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det mulig å lage en Live! konto og betale for den med VISA i stedet for å skaffe til veie et Live Kit? Hele poenget med noe sånt som det her burde være at jeg skal kunne tegne et Live abonnement uten å måtte løfte ræva mi fra godstolen :blush:

Forresten har jeg problemer med å få min xbox til å koble til Live. Den er koblet til med wireless bridge og jeg ser at den får IP av min router samt at jeg kan pinge den fra min PC, men den failer på ip address testen når den skal koble til Live. Jeg har prøvd å kjøre xboxen som DMZ uten at det hjalp. Og nei, xboxen det er snakk om er ikke moddet så eepromen er ikke bannet..

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage en Live! konto og betale for den med VISA i stedet for å skaffe til veie et Live Kit?

Selvfølgelig - du har vel options i menyen din?

Men tro meg: Du VIL ha et headset for å få mest mulig ut av det, og da lønner det seg å kjøpe live-kitet med et års abonnement siden du da får headsettet på kjøpet :)

Hvis du ikke vil ut av godstolen så er det jo bare å bestille live-kitet fra en nettbutikk da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...