Pomfri Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bilde Noen som har en løsning på dette. Dukker noen ganger opp. Prøver jeg nok ganger på samme side får den lastet ferdig siden, men stort sett ikke. Dette gjelder heller ikke alle sider. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har du noko anti-virus program eller slikt på boksen? Dersom eit slikt program sett ei fil i midlertidig karantene kan sikkert slikt oppstå. Men har aldri sett det sjølv... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Har du noko anti-virus program eller slikt på boksen? Dersom eit slikt program sett ei fil i midlertidig karantene kan sikkert slikt oppstå. Men har aldri sett det sjølv... Har Norman ja, men dette gjelder ikke pc'n jeg har hjemme (har Norman der også). Tror ingen av de har noen filer i karantene. Men hvis så var tilfellet. Hvorfor funker det da noen ganger etter flere forsøk? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nja, det kunne vere at den dreiv og sjekka ei mistenkeleg fil, men fann ut at den var ok slik at Opera fekk tilgang igjen. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Alle maskinene som dette skjer på har Norman. Rart det ikke skjer hver gang på samme side. Det har heller ikke alltid skjedd med den pc'n jeg har på jobben. Bare i det siste. Den har alltid hatt Norman. Endret 18. mai 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Alle maskinene som dette skjer på har Norman. Rart det ikke skjer hver gang på samme side. Det har heller ikke alltid skjedd med den pc'n jeg har på jobben. Bare i det siste. Den har alltid hatt Norman. Det er beskrevet i Operafourm, og det ser ut til at det er 2004 versjonen av NAV som er problematisk. 2003 versjonen skal imidlertid fungere utmerket. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 NAV = Norton Antivirus... Right? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 NAV = Norton Antivirus... Right? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Det jeg mente. Sa ikke jeg hadde NAV, men kan jo kanskje være ett sånt problem med Norman også Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) År og dag siden denne har vært oppe nå... Noen andre her som bruker Opera og har Norman Antivirus? Sliter også når jeg skal laste ned .exe filer. Edit: Fant dette. Bare å finne ut hvordan jeg gjør det Endret 3. juni 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå