Dykkern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har Canon 865. Jeg kan ikke se snev av lilla i "svart'en". Er veldig godt fornøyd. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dykkeren et annet problem som også ble snakket om på de andre forumene, var at den ikke ville godta alle type printbare plater, var vel faktisk ganske mange forskjellig plater de hadde problemer med å få den til å ville godta og printe på. Eksempel på dette er noen ritek plater, verbatim plater osv. Når de hadde ringt Canon fikk de beskjed om at de var klar over problemet og at de bare anbefalte å bruke maxel plater siden dette var de eneste platene denne maskinen var blitt testet med. Har du opplevd noen problemer angående dette? Det virker som en suveren printer, bortsett fra det jeg har hørt om lilla problemet og cd/dvd problemet. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kjøpte 100 "printable" Samsung-CD'er (hos MPX, de har dem fortsatt - 298,- for 100). De har jeg fortsatt mange igjen av så jeg har ikke fått testet andre. De fungerte i alle fall utmerket. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tenkte jeg skulle si at jeg har hvert og test i865 skriveren i dag, og må si at canon må ha hvert sinnsykt uheldig med de prøve utskriftene de sendte til meg. Testet skriveren med det samme bilde, og den skrev det ut så godt som perfekt. (Jeg endte med å ta med meg en hjem fra butikken) CD Utskriftene ble også over all forventning. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det høres ut som papir kvaliteten har spilt et puss. ... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Papiret var Canon Paper Pro (PR-101) så burde jo bli utskrift av beste kvalitet av det Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg driver og skal handle i965, men jeg klarer jo ikke å oppdrive en eneste butikk i Oslo området som har denne noe sted. Andre her som veit hvor den kan fås tak i? Canon og deres distributører er og har vært utsolgt i flere måneder. Visstnok har Santech begynt å sende ordrebekreftelser til butikker på levering av 965 i slutten av Juni. 990 modellen er imidlertid å få tak i, så hvorfor ikke se på den istedet? Prisforskjellen er jo ikke så stor. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Canon og deres distributører er og har vært utsolgt i flere måneder. Visstnok har Santech begynt å sende ordrebekreftelser til butikker på levering av 965 i slutten av Juni. 990 modellen er imidlertid å få tak i, så hvorfor ikke se på den istedet? Prisforskjellen er jo ikke så stor. Grunnen til det er at jeg trengte CD print funksjonen, å den er bare på i865 og i965. Så derfor endte jeg opp med å kjøpe i865'en, stort sett utsolgt overalt den også, men ser ut som expert er en av de få som får inn den jevnt og trutt. Lenke til kommentar
Kaptein Vom Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Den holdt bare ett år og 3 måneder (Typisk at noe ryker rett etter garanti utløp) Etter forbrukerkjøpsloven har du krav på 2 års reklamasjonsrett. Mange selgere som synder mot dette når de opplyser om garantitiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå