BoRsE Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 X2.3B Lite PLuss... 1.hvorfor heter den lite? kommer det snart en PRO? 2.hvis jeg kjøper denne chippen og instalerer den, kan jeg ikke spille Xbox Live da? 3.Hva trenger jeg harddisk til? ER det opprativ system på xboxen da? som man henter spill og sånn som er lagra på harddisken? 4.kan jeg brenne divx, mpeg, avi etc. på en vanlig cd-r og spille av på TV'n? Takk for svar! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 1. Vet ikke. 2. Nei. Du kan ikke spille mens chippen er aktivert. Men du kan kjøpe en bryter som deaktivere chippen og det boots med vanlig BIOS og du kan bruke live. 3. HDen i xboxen er svært liten. Ved en større HD kan du laste over spill, filmer, programmer o.l. 4. Svært få av dvd-rommene i xboxen støtter faktisk CD-R så det kommer ann på "støtten". Hvis den støtter det skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 X2.3B Lite PLuss... 1.hvorfor heter den lite? kommer det snart en PRO? 2.hvis jeg kjøper denne chippen og instalerer den, kan jeg ikke spille Xbox Live da? 3.Hva trenger jeg harddisk til? ER det opprativ system på xboxen da? som man henter spill og sånn som er lagra på harddisken? 4.kan jeg brenne divx, mpeg, avi etc. på en vanlig cd-r og spille av på TV'n? Takk for svar! 1. Snart? Kommet for lengst.. Forøvrig, ettersom du stiller disse spm trenger du den ikke.. Gå for Lite. 2. Kan spille Live. 3. Større HD gir mulighet til å lagre flere spill, filmer osv. 4. Enklest er å legge de på HDen. http://www.xboxmediacenter.com Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 1. Vet ikke. 2. Nei. Du kan ikke spille mens chippen er aktivert. Men du kan kjøpe en bryter som deaktivere chippen og det boots med vanlig BIOS og du kan bruke live. 3. HDen i xboxen er svært liten. Ved en større HD kan du laste over spill, filmer, programmer o.l. 4. Svært få av dvd-rommene i xboxen støtter faktisk CD-R så det kommer ann på "støtten". Hvis den støtter det skal det ikke være noe problem. 2. Hvor får jeg kjøpt denne bryteren? 3. Hvordan tar jeg ting over på HardDisken når den er i XBOXEN? 4.Hvordan finner jeg ut om min XBOX støtter CDR... brenner en musikk cd... og puttern inn...? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 2. På 2.3B lite Plus følger denne bryteren med 3. Fra en CD/DVD eller nettverk. 4. Det går jo an. Mitt inntrykk er at hvis du har en foholdshvis ny box så klarer den å lese brente cd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå