Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 GTAT er for nett...MTA er for LAN... Jeg har den nyeste versjonen av MTA, funker fett på LAN, faktisk ikke mange bugs! Til deg som starta tråden: vi hadde samme problemet, husker ikke helt hva vi gjorde... det var nå ett eller annet... Sikker på at du har Vice originalt? Ingen av oss hadde det originalt da! skal egentlig ikke ha noe med det å gjøre, Det var bare noen som ikke klarte å joine til oss... Prøv å oppgradere skjermkort-drivere osv...kanskje det hjelper! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 joa altså har det orginalt .. men spiller med den crcka versonen.. fordi kameraten min bruker den. kan det ha noe med saken og gjøre ? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 altså nå fikk jeg fiksa det sånn at jeg kommer inn på den mta moden .. så når jeg tar start så begynner den og loade.. så når siste loadinga er nesten ferdig så klikker det .. kommer en sånn lyd . (pling) og står bare rolig .. noen som vet hva problemet er ? Har du 1.0 eller 1.1? Du må velge hvilken v. du har i clienten. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hmm vet ikke .. har faktisk ikke tenkt på det skal prøve det nå .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 MTA funker helt fett på nett, uten problemer og lite bugs! jeg spiller med 26stk samtidig i byen, og det går uten problemer i det hele tatt du kan finne servere her Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 jeg fikk fiksa det .. var det med versonene som jeg valge på MTa .. altså det jeg reagerte på først.. var at det var så lie bilder i byen .. men ellers kjempe fett spill .. takker for all hjelpa jeg fikk Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 2spørsmål Finnes det noen Norske clanen er vc ?' og hva innnebærer en clanmatch på vc? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) 2spørsmålFinnes det noen Norske clanen er vc ?' og hva innnebærer en clanmatch på vc? Eg trur at det ikkje er så mange vc clanar. Clanmatch på vc, hmmm????...du skal vel drepe alt som bevegar på seg. Endret 19. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) 2spørsmålFinnes det noen Norske clanen er vc ?' og hva innnebærer en clanmatch på vc? Eg trur at det ikkje er så mange vc clanar. Clanmatch på vc, hmmm????...du skal vel drepe alt som bevegar på seg. Det finnes nok noen, men sikkert ingen norske klaner. :D Endret 19. mai 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) 2spørsmålFinnes det noen Norske clanen er vc ?' og hva innnebærer en clanmatch på vc? Eg trur at det ikkje er så mange vc clanar. Clanmatch på vc, hmmm????...du skal vel drepe alt som bevegar på seg. Det finnes nok noen, men sikkert ingen norske klaner. :D Joda... Men tror ikke den er lengre... Det gikk mest på cheating der. Endret 19. mai 2004 av hwknut Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg og en kompis prøvde dette på LAN for en stund siden. SATAN for lagg! Kanskje ikke riktig stilt inn, men jeg tror ikke det egentlig. Kanskje prøve en senere versjon... Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 eg har ikkje orginal versionen men når eg ska spela da på nette gjønom the allseing eye so står da ....... unhandled exeption noen som vet hva som er feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det finnes mange sære personer på dette forumet, så jeg tror ikke ordvalget " eg har ikkje orginal versionen" er det rette å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå