hinduuu Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg har tenkt og kjøpe meg Gta Vice City på pc.. så her om dagen var jeg på elkjøp og leste bak på esken. jeg så at det ikke stod noe om mp på spille.. jeg mener at jeg har lest ei overskrift, hvor noen har snakka om det her. så jeg lurer på om mp delen er noe bra - er den vannsklig og sette opp - går det og spillle på internett ? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 egentlig er det ikke online, men har hørt om noen som har lagd en mod(modifikasjon) til spillet der man ihvertfall kan spille over lan...men er ikke helt sikker..kult spill uansett! Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Originalt er det ikke multiplayer, men det har blitt laget en mod (modifisering) som gjør det mulig. Denne finner du på linken nedenfor. http://www.mtavc.com/ Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Faktis 2 modder! www.gtat.org Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Singelplayer delen er utrolig bra da, så bare den alene er helt klart verdt et kjøp. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) joa .. jeg har vice city på ps2.. noen av dere som har prøvd mp delen på lan ell.no .. altså den kan vell ikke være no spesielt bra når det er en mod som er laga? Endret 16. mai 2004 av GullApE Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nei den er ikke særlig bra. Kan bare spille 2 og to i samme byen, og alle de andre bilene er BORTE. Dette fordi det ville ta altfor mye båndbredde å sende infoen om hvor alle sivilbilene er til enhver tid på kartet. Så man loker rundt i byen helt alene og ser etter den andre karen. Plutselig ser du han..DÆVEN NÅ SkAL DU DØØ *pang dau*..så spawner dere på forskjellige plasser og må lete etter hverandre i evigheter igjen. Ikke særlig morsomt. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Nei den er ikke særlig bra. Kan bare spille 2 og to i samme byen, og alle de andre bilene er BORTE. Dette fordi det ville ta altfor mye båndbredde å sende infoen om hvor alle sivilbilene er til enhver tid på kartet. Så man loker rundt i byen helt alene og ser etter den andre karen. Plutselig ser du han..DÆVEN NÅ SkAL DU DØØ *pang dau*..så spawner dere på forskjellige plasser og må lete etter hverandre i evigheter igjen. Ikke særlig morsomt. Pisspreik! 2 og 2 i samme by? Bilene er borte? Bilene finner du over alt i vice city og du kan jaggu meg være flere en 2 i samme by. Endret 16. mai 2004 av hwknut Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nei den er ikke særlig bra. Kan bare spille 2 og to i samme byen, og alle de andre bilene er BORTE. Dette fordi det ville ta altfor mye båndbredde å sende infoen om hvor alle sivilbilene er til enhver tid på kartet. Så man loker rundt i byen helt alene og ser etter den andre karen. Plutselig ser du han..DÆVEN NÅ SkAL DU DØØ *pang dau*..så spawner dere på forskjellige plasser og må lete etter hverandre i evigheter igjen. Ikke særlig morsomt. Pisspreik! 2 og 2 i samme by? Bilene er borte? Bilene finner du over alt i vice city og du kan jaggu meg være flere en 2 i samme by. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kan bekrefte det...at det funker med flere altså, men det er fortsatt buggete. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Vel, det sier seg klart det funker ganske dårlig når Rockstar ikke gidder å legge ut mod-verktøy engang. De har hvertfall ikke gjort det så langt jeg vet... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 det finst ikkje noko bra mp tilbod til gta vice city. mta moden som er omtalt i denne tråden er veldig bugete. den er og altfor krevande. eg veit ikkje kva grensa er når det gjelder maks antale spelarar, men når eg har prøvd det på lan med meg og ein til, så hakke det noko ekstremt (eg var server samtidig som eg spelte) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Som jeg sa, det går sikkert AN å presse inn 100 stk på en server, men da blir det så ENORMT mye info å sende over nettverkskabelen at det blir framerate på 1 FPS ellerno. Er derfor Rockstar ikke hadde noen multiplayer i spillet. Husk, nettverkskabelen brukes ikke bare til å linke sammen PC'ene, den brukes også til å sende all infoen om hvor alle bilene befinner seg til enhver tid fram og tilbake mellom alle PC'ene. Og siden det ikke finnes noen mod-tools er det bare noen som har hacka seg inn på koden og prøvd å modifisere den litt. Med labert resultat. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 jeg fikk spille i dag så har en kamerat tatt med seg lapptoppen sin .. vi hadde tenkt og linke.. men det viste seg at det ikke var så lett og sette opp den dere moden.. Noen som har en link til et sted som forklarer litt hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg fikk spille i dag så har en kamerat tatt med seg lapptoppen sin .. vi hadde tenkt og linke.. men det viste seg at det ikke var så lett og sette opp den dere moden.. Noen som har en link til et sted som forklarer litt hva jeg skal gjøre.. Her har du en First-time user guide. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 altså når jeg skal sette opp en server så kommer det her Connecting... Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) jeg har fylt ut host: --------- ipen jeg fant nettverksbrua mi jeg har fylt ut port: 4899 -- veit ikke helt hvor jeg skal finne porten nicke har jeg fylt ut ikke pass og sånt Noen som kan se hva problemet er ? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Prøv med 2003 i Port! Du kan se hvilken port du skal velge i servervinduet. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Connecting... Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec forsatt samma resultat Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 altså nå fikk jeg fiksa det sånn at jeg kommer inn på den mta moden .. så når jeg tar start så begynner den og loade.. så når siste loadinga er nesten ferdig så klikker det .. kommer en sånn lyd . (pling) og står bare rolig .. noen som vet hva problemet er ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Hva er forskjellen på GtaT og GraMta ? hva er best ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå