Zimyc Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 For det første så lurer jeg på om Zalman Heatpipe passet på mitt Sapphire Radeon 9500 kort, og jeg skulle hatt en delta vifte på heatpipen. Noen som har noen erfaringer eller som vet om det passer? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det står at man kan feste 80mm på Heatpipe'en og den delta vifta er en 80mm så klart du kan feste delta vifta på heatpipen! Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 ja vet, men delta viftene er litt store 80 mm men ok! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 du skal ikke være så altfor sikker på at det vil fungere som du tror... du må passe på at vifta ikke stikker for langt ut fra heatpipen slik at den kommer borti plexien på kassa di... da vil ikke vifta få noe sug hvis du ikke lager viftehull da.... den vifta som hører til den zalman heatpipen er ganske tynn og det er ikke deltaene tror jeg... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bare lurer bruker ikke folk heatpipen for å fjerne/minimalisere støy ? Hvorfor da sette på en deltavifte ? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bare lurer bruker ikke folk heatpipen for å fjerne/minimalisere støy ?Hvorfor da sette på en deltavifte ? en heatpipe er enda bedre med kjøler, enn uten... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Zalman Heatpipe blir en überkjøler om man monterer en vifte mot den! Men Delta'n kan muligens bli for stor. Den er omtrent dobbelt så tykk som en vanlig 80mm-vifte. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du vet vel at den vifta bråker like mye som et jetfly? Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Har allerede to delta vifter, støy er ikke noe slit, men grunnen til at jeg lurte på om den passa er fordi(som sagt før i denne tråden) den er over dobbelt så stor som vanlig 80mm. Jeg har chieftech og delta, får ikke festa deltaene ordentlig i "fast-fan" dingsen. Måtte feste med strips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå