Gromle Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Så siden PC hadde barnesykdommer med viften, så er det billigdritt? Den viftagreia er egentlig det eneste seriøse negative jeg har sett om PC, og det er jo fiksa for en god stund siden. Og har selv ett Sapphire 9800Pro 256MB og det har stått døgnet rundt og surret siden september helt uten noe som ligner på problemer. Lenke til kommentar
AceHigh Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Takk for mange gode forslag, nå har jeg bestilt meg PowerColor. Siden jeg har hørt noen negative ting om vifta, så har jeg tenkt å fjerne denne negative faktoren. Derfor har jeg bestilt arctic cooling VGA silencer http://www.arctic-cooling.com/en/products/vga_silencer/ Skal bruke den istedenfor den originale kjølingen. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 er det ikke slik at garantien faller hvis man endrer viften eller annet på et product? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 er det ikke slik at garantien faller hvis man endrer viften eller annet på et product? Det stemmer, men er den beste investeringen du kan gjøre til 9800pro kortene, så du er nok trygg. skal mye til å sette den på feil Lenke til kommentar
AceHigh Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 HeHe Jeg skal selvfølgelig teste kortet førjeg setter på en annen kjøling. Og hvis kortet funker, så behøver jeg ikke garantiet. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 er det ikke slik at garantien faller hvis man endrer viften eller annet på et product? Det stemmer, men er den beste investeringen du kan gjøre til 9800pro kortene, så du er nok trygg. skal mye til å sette den på feil Er det enkelt å demontere den gamle og erstatte med Arctic Cooling? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Pass bare på at du ikke kjøper Sapphire Radeon 9800 pro 128bit kortet Lenke til kommentar
AceHigh Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Nå har jeg endelig fått og montert kortet (PowerColor altså) med arctic cooling. Selve kortet er ekstremt bra, jeg tok høy oppløsning og alle dtaljer på de nyeste spill, og alt går helt glatt. Får nesten en følelse at jeg kan kjøre hva som helst på pc. (jeg blir sikkert litt skuffet når jeg prøver å kjøre HL2 på høyest oppløsning... ) Når det gjelder arctic cooling så er den nesten perfekt. Kjølingen og støynivået er imponerende, men anbefaler den ikke til folk som har hovedkort ASUS A7N8X-E deluxe for da blir det et problem å feste den knappen til kjølinga bak på pc-en. Det er nemlig en kondensator i veien, så jeg får ikke skrudd knappen fast. Ellers var kjøpet bra og jeg har en følelse at jeg fikk mye igjen for penga. Endret 25. mai 2004 av AceHigh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå