Gå til innhold

Hva med en "top poster pr kategori"?

Anbefalte innlegg

Altså det jeg mener er en funksjon for å kunne se hvem som er f.eks topp 10 postere i en kategori.

For å enkelt kunne se hvem som "kan mest/poster mest" per kategori.

Er det bare meg som synes at det var en god idé, eller er jeg ikke helt på viddene her...

Etter en liten stund på forumet så ser du jo hvem som er mest aktive i de forskjellige kategorene som du er innom, men hadde vært litt hendig å kunne få vite dette ganske kjapt. <-synes jeg da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, formulerte meg kanskje litt rart. Men hvis en kar har 1000poster i en kategori så er det vel mest sannsynlig at personen kan mye.

Synes ihvertfall at her på hw.no så kan du forsåvidt "stole" på postcounten. Hvis du bare skriver tull her så blir du jo bannet ganske kjapt!

Lenke til kommentar

at en person har 1000 poster i en kategori viser langt i fra at han / hun er god i det..

Da må man inn å se på postene...

Man kan delta aktivt i debatter innenfor en kategori som gir deg mange poster, men det vill jo ikke si at han eller hun er spesielt flink da..

Lenke til kommentar

Vil stille meg litt uenig i det.

Men vil omformulere meg en gang til:

Hvis en person har 1000 poster i en kategori så er det vel større sannsynlighet for at han/hun kanskje har mer peiling. Ikke at det er et faktum, men kanskje. For å være ærlig så hadde jeg f.eks trodd mer på deg (med 2600+ poster) enn en med eks 100 poster hvis dere var ueninge om noe.

Men uansett så er jo dette bare min mening, hadde vært "kult" med en "top post count pr kategori"!

EDIT: dere (du også enden) har jo forsåvidt rett, gjord eom posten min for å utheve det jeg mente...

Og ang dine LCD kunnskaper enden, så er du vel -litt- mer enn bare bevandret... I tillegg så har du jo -endel- innlegg generellt...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Jeg har blandede følelser. Det kunne nok til en viss grad gi en pekepinn på hvem som poster mye i en kategori, men samtidig så forherligere det postcounten, og fører muligens til mer spam. Jeg vil påstå at jeg er begynner å bli litt bevandret i LCD-ens kunst, men allikevel har jeg ikke veldig mange innlegg i gjeldende kategori per dag. Dette er et godt eksempel på at antall poster på ingen måte trenger å reflektere kunnskapsnivå.

Lenke til kommentar

Hva med å bytte ut postcounten med et ratingsystem, litt inspirert av QXL? En stemme på hver bruker, ikke pr post.

Det ville gitt et bedre grunnlag for å se hvem som har noe vettugt å bidra med.

Jeg veit ikke hvor enkelt det er å implementere dette med PHP og database, så det får noen andre vurdere.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 16/05/2004 : 23:35)
Jeg har blandede følelser. Det kunne nok til en viss grad gi en pekepinn på hvem som poster mye i en kategori, men samtidig så forherligere det postcounten, og fører muligens til mer spam. Jeg vil påstå at jeg er begynner å bli litt bevandret i LCD-ens kunst, men allikevel har jeg ikke veldig mange innlegg i gjeldende kategori per dag. Dette er et godt eksempel på at antall poster på ingen måte trenger å reflektere kunnskapsnivå.

Støtter dette.

Vil bare skape en økt fokusering på postcount og vil ikke ha noe spess nytte imo.

Og det med kunnskap og poster..det passer :p

Lenke til kommentar

Altså, om man har 300 poster i Hovedkort, prosessor, og minne så har man ikke hatt så mange problemer, man har ikke 100 tråder liksom. Da er det noe galt :p

EDIT: Og spam blir jo slått ned på uansett? Folk får jo pepper for spam, både av brukere og moderatorer

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...