It's me Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 En annen ting med SX1 er at mp3-spilleren hakker hvis man blar i mobilens menyer, veldig irriterende. Ikke med ny firmwire Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har en siemens sx1 med 512MB minne proppet fult med bilder,filmer og mp3.. Mest mp3 for tiden. Den hakker ikke i lyden om jeg blar i menyene. Synes ikke den er treig. Lyden er i stereo Har p900 det ? Det er også en meget bra bass på sx1. minnekortet er av typen TWINmos. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 p900 har stereo ja, hmm, mens jeg først er inne på en tråd med mobil og mp3.. hvilken bitrate kjører folka på, og noen som bruker ogg? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg testet .ogg filer da jeg hadde min P800 og dette fungerte helt utmerket. Faktisk like bra lyd som mp3 sanger Så det er å anbefale ja, mindre plass tar det også Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kjører selv ogg filer, men lurer på åssen bitrate osv folka kjører de på? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hmm... Hvordan konverterte dere de oggfilene da? Jeg har lagt inn oggplay på p800'en min, men alle oggfilene jeg har prøvd med tar jo mere plass enn MP3 filene. Og ja, hos meg så hakker avspillingen i Oggplay. Musikken hopper plutselig av seg selv osv.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 En annen ting med SX1 er at mp3-spilleren hakker hvis man blar i mobilens menyer, veldig irriterende. Ikke med ny firmwire Joda, og det heter for øvrig "firmware". Med FW10 hakker mp3'ene når jeg går inn på "meldinger" fra menyen (har 2 mailbokser i tillegg til de vanlige mappene). Hakker også når jeg går inn i "Logg". Bruker 256MB Twinmos minnekort. Har prøvd OggPlay ja, da er det vel 56 kbit/s som gjelder, filene blir ca. 60% av mp3størrelsen (som er 128 kbit/s). Programmet er ok, hakker ikke, men har nektet å spille av et par .ogg-filer jeg lagde med dbpoweramp. Lydkvaliteten blir litt dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå