Magpal Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er ikke så mye forskjell på de to telefonene når det gjelder mp3 spiller, men personlig synes jeg P900 er en vinner! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Personlig tror jeg det er nokså identiske. Ser ingen grunn til at P900 skal være bedre enn SX1 eller omvendt. Regner med at de begge bruker nokså samme teknologi, og har samme spesifikasjoner. Begge telefonene kan innstalere 3. parts programvare til avspilling, så tipper det er ganske likt. Dere som mener at den ene er bedre enn den andre. Si hvilket grunnlag du har for å si det, og forklar hva som gjør den ene bedre. Å si at den ene er best uten å begrunne noe passer best for småunger som krangler om hvem som har sterkest far. Endret 16. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner. Har vel ingenting med om hvor god mp3 spilleren er? Da er du inne på hvilken telefon som er best.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner. Har vel ingenting med om hvor god mp3 spilleren er? Da er du inne på hvilken telefon som er best.... Minnebrikken har alt å si når det er mp3-spilleren det er snakk om. SX1 kan ha fire ganger så mye musikk på mobilen enn P900.. det sier sitt, synes ihvertfall jeg.. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner. Har vel ingenting med om hvor god mp3 spilleren er? Da er du inne på hvilken telefon som er best.... en god MP3 spiller må ha mye minne, sånn er det bare.. man kan gå inn på "hvem som spiller mp3`ene best" eller "hvem som har best lydkvalitet" men alt i alt så har minne en god del å si.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Da tar jeg den litt mer OT: synes at øreproppene som følger med på P900 er veldig overraskende bra! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 P900 pga batteritid, bedre enn sx1 sin (iallfall litt). Lydkvaliteten er relativt lik, men øreproppene er som noen allerede har nevnt gode på p900. - Men det beste er uten tvil en dedikert mp3 spiller pga. lyd, batteritid og minne... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det som er digg med p900's mp3 spiller er at du kan spole uten 3 parts programvare. En ting med SX1 og minne. Hvor raskt tror du egentlig telefonen går med 512mb MP3? Da vil den gå rimelig tregt i svingene. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 mp3 spiller på dagens telefoner er ikke noe å rope hjem om, men godt nok. skal du ha mp3 spiller, så kjøp en separat. tviler for at det har så mye å si uansett... har sx1 og mp3 spilleren funker greit nok. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hvem? Når ble telefoner til personer? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det som er digg med p900's mp3 spiller er at du kan spole uten 3 parts programvare. En ting med SX1 og minne. Hvor raskt tror du egentlig telefonen går med 512mb MP3? Da vil den gå rimelig tregt i svingene. Du kan spole uten 3 parts programvare på SX1 ogsaa. Har selv ikke testet 512Mb minnekort, men det skal visst fungere godt. 256MB har jeg selv, og det er iallfall ikke noe som helst problem. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 512Mb MMC gjør ikke telefonen tregere på noen måte.. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 512Mb MMC gjør ikke telefonen tregere på noen måte.. vis du har 512mb på mobilen blir mobilen mer ustabil å da går det nokk litt saktere Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) HAr du prøvd med et 512 helt fullt også? Isåfall er jeg imponert hvis det funker. Hater sony ericsson for å ha satt sperre på 128mb! Edit: Snakker til eplekjekk.. Endret 18. mai 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har ikke prøvd med ett som er helt fullt nei.. Men hvorfor skal MP3 spilleren slite hvis kortet er fullt?.. På 256MB funker det fint med fullt kort jaffal.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Telefoner kan ha en tendens til å henge seg ved for mye minne innpå. Har iallefall vært borti tilfeller før. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 En annen ting med SX1 er at mp3-spilleren hakker hvis man blar i mobilens menyer, veldig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå