Gå til innhold

Microplex, 3dfxcool og Netconnection i prisguiden!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg regner med at Microplex, 3dfxcool og netconnection ikke er med i prisguiden fordi disse 3 butikkene er spesialiserte webshops, ikke sant?

Mitt ønske er å få med disse tre webshoppene med i prisguiden. Dette er fordi mange personer inkludert meg selv handler hos disse webshoppene ofte når de skal kjøpe f.eks kabinett, psu, kjøling og annet utstyr man ellers vil finne i "vanlige" webshops. Her er fordelene jeg ser med dette:

1. Deres priser blir med og konkurrerer i prisguiden.

2. Siden disse tre webshoppene har større utvalg i det de selger i forhold til "vanlige" webshops, vil dette bidra til at prisguidens produktutvalg blir mye bedre på områder som kabinett, psu, kjøling osv.

3. For de personene som ønsker å handle på en av disse tre webshoppene blir det nå mulighet til å legge til deres produkter i handlevogner i prisguiden kombinert med annen hardware.

4. Dette åpner for muligheten for å legge til flere produktkategorier i prisguiden som også finnes i "vanlige" webshops. Jeg tenker da spesifikt på CPU-kjølere og annen diverse kjøling. Dette finnes det en del av i "vanlige" webshops, men kombinert med utvalget fra Microplex, 3dfxcool og Netconnection blir det en solid produktkategori med mye bedre utvalg.

5. Dersom det er stemning for det, åpner dette også for muligheten for å lage produktkategorier som ikke "vanlige" webshops har.

Personlig synes jeg det ofte er kjipt å måtte sammenligne priser fra prisguiden med disse tre webshoppene siden de ikke er med. Samtidig ønsker jeg å kunne lage en handlevogn der pc'en er komplett (dersom jeg har valgt å handle fra en av disse tre webshoppene, er ikke dette tilfellet). CPU-kjølere i prisguiden er et ønske jeg har lagt inn helt i begynnelsen av tråden "Savner du et produkt i prisguiden", men det har ikke blitt noen forandring på det.

Håper noe slikt lar seg gjøre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ønsker alle disse butikkene hjertelig velkommen til prisguiden vår.

Vi er imidlertid avhengig av at butikkene kan gi oss tilgang til en prisliste, og dette har tidvis vært et problem med enkelte nettbutikker. Microplex håper vi å få med i løpet av sommeren. 3Dfxcool har vi kontaktet uten å få noen tilbakemelding. Netconnection er kontaktet nå.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
amund Skrevet 17/05/2004 : 17:33

Vi ønsker alle disse butikkene hjertelig velkommen til prisguiden vår.

Vi er imidlertid avhengig av at butikkene kan gi oss tilgang til en prisliste, og dette har tidvis vært et problem med enkelte nettbutikker. Microplex håper vi å få med i løpet av sommeren. 3Dfxcool har vi kontaktet uten å få noen tilbakemelding. Netconnection er kontaktet nå.

Mvh,

Amund 

Flott! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...