Gå til innhold

Slette alt som er på ipod?


Anbefalte innlegg

Hvordan sletter jeg alt som er på ipoden min? Jeg var hos en kammerat så sletta vi alt som var på ipoden, slik at jeg kunne legge hans musikk inn på den. dette gjorde vi uten å bruke itunes. Og nå etter at jeg har tømt den på hd'en min så ligger bare navnene på det som jeg opprinnelig hadde på den. Hvordan får jeg fjernet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan det være feil på ipoden eller firewire kabelen siden jeg ikke finner den som ekstern harddisk? det fungerer jo å lade med samme kabel??

jeg tviler på det er feil på kabelen men du skal finne den som ekstern hd....

du må vel aktivere at den skal oppføre seg som ekstern hardisk?

(tror du gjør dette på ipod kontroll greiene som er nede i hjørnet på pcen)

Lenke til kommentar

jeg har svaret min venn ;)

du må høyretrykke på ipod ikonet nede i høyre hjørne på Itunes (ikonet er der bare når ipod er kobla til) der velger du at den skal vises som en ekstern harddisk. Du vil nå kunne se den i min datamaskin.

 

og for å kunne slette alt på ipoden din så ville jeg nok ikke anbefalt å høyreklikke på den og trykke på "format"

Det følger med et ipod gjennoprettingprogram

nyeste versjon med siste opdateringer finner du her

du starter dette programmet og trykker på restore, da vil den fjerne alle sangene dine og legger inn nyeste firmwaren :D

 

 

PS: du kan forresten også lese testen min om ipoden her

 

EDIT:

jeg vet jeg må enable firewire disc men hvodan?? og itunes finner ikke ipoden heller!

 

du må resete firmwaren og da vil itunes finne den, eller du kan prøve å restarte ipoden ved å først dra "hold" knappen av og på, etterfulgt av å holde inn olay/pause og menu knappen samtidig

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

har du prøvd metoden min? den skal resette ipoden og hvis du da ikke finner den så er det software på pcen din som er problem! last ned nyeste itunes 4.5 og plugg inn ipod så skal alt egentlig funke (etter at du har brukt min metode)

 

funker det ikke da så vet jeg ikke hva du kan gjøre.

 

EDIT: leif...

Endret av WaBBiT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...