TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvordan sletter jeg alt som er på ipoden min? Jeg var hos en kammerat så sletta vi alt som var på ipoden, slik at jeg kunne legge hans musikk inn på den. dette gjorde vi uten å bruke itunes. Og nå etter at jeg har tømt den på hd'en min så ligger bare navnene på det som jeg opprinnelig hadde på den. Hvordan får jeg fjernet dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kommer den opp som en egen partisjon i My Computer? da kan du høyreklikke og velge format ville jeg tro. Prøv det Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Den lader med firewire, men jeg får ikke den opp som ekstern harddisk! Endret 16. mai 2004 av DragonFlyer Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Kan det være feil på ipoden eller firewire kabelen siden jeg ikke finner den som ekstern harddisk? det fungerer jo å lade med samme kabel?? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 reset (slette) er vel (mens den står på og spiller f.eks) skru på hold og av igjen og hold inne play/pause og menu samtidig til du ser apple logo? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kan det være feil på ipoden eller firewire kabelen siden jeg ikke finner den som ekstern harddisk? det fungerer jo å lade med samme kabel?? jeg tviler på det er feil på kabelen men du skal finne den som ekstern hd.... du må vel aktivere at den skal oppføre seg som ekstern hardisk? (tror du gjør dette på ipod kontroll greiene som er nede i hjørnet på pcen) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 nede i hjørnet av pcen??? har brukt den som eksten harddisk før men ... Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 vet ikke jeg men jeg mener du må aktivere at den skal oppføre seg som ekstern hardisk og når du prøvde å slette alt så kanskje du deaktiverte dette? skader vel ikke å prøve.... men funket det å slette alt med måten jeg gav deg? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 jeg vet jeg må enable firewire disc men hvodan?? og itunes finner ikke ipoden heller! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) jeg har svaret min venn du må høyretrykke på ipod ikonet nede i høyre hjørne på Itunes (ikonet er der bare når ipod er kobla til) der velger du at den skal vises som en ekstern harddisk. Du vil nå kunne se den i min datamaskin. og for å kunne slette alt på ipoden din så ville jeg nok ikke anbefalt å høyreklikke på den og trykke på "format" Det følger med et ipod gjennoprettingprogram nyeste versjon med siste opdateringer finner du her du starter dette programmet og trykker på restore, da vil den fjerne alle sangene dine og legger inn nyeste firmwaren PS: du kan forresten også lese testen min om ipoden her EDIT: jeg vet jeg må enable firewire disc men hvodan?? og itunes finner ikke ipoden heller! du må resete firmwaren og da vil itunes finne den, eller du kan prøve å restarte ipoden ved å først dra "hold" knappen av og på, etterfulgt av å holde inn olay/pause og menu knappen samtidig Endret 16. mai 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 kan prøve men tviler... for når jeg kjører ipodsystemprogarmvaren så finner den ikke ipoden Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 kan prøve men tviler... for når jeg kjører ipodsystemprogarmvaren så finner den ikke ipoden har du prøvd å restarte ipoden på den måten jeg sa? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 nå har jeg prøvd å resette den sånn som du sa og det nye firmware greiene finner den ikke!!! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hva står det i feilmeldingen da? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 får ikke noe feilmelding Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan vet du at den ikke finner den da? bare start opp programmet og vent til det går ann å trykke på noen av knappene Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 nå rabler det snart her!! tror jeg går meg en tur jeg' Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ikke gjør no som du kommer til å angre på da Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) har du prøvd metoden min? den skal resette ipoden og hvis du da ikke finner den så er det software på pcen din som er problem! last ned nyeste itunes 4.5 og plugg inn ipod så skal alt egentlig funke (etter at du har brukt min metode) funker det ikke da så vet jeg ikke hva du kan gjøre. EDIT: leif... Endret 16. mai 2004 av WaBBiT Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dersom den ikkje fnner iPod i firewire har det kanskje med at porten ikkje er riktig innstallert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå