halvardm Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om et godt,gratis webeditor program...? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Notepad, og Frontpage express kommer du egentlig ganske langt med. Har nesten aldri brukt noe annnet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori, der du sikkert har større sjanse for å få flere svar. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du kan google litt på "HTML text editors". Husk å få en med syntax highlighting. (forutsetter at du kan HTML, og ikke vil ha WYSIWYG) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 WYSIWYG det er det jeg vil ha... hehe... tips anyone? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 DreamWeaver MX hvis du er villig til å betale Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ja hadde det.. Men syns det var litt vanskelig.... Kanskje jeg burde sette meg inn i det... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis du vil ha en WYSIWYG, så er Dreamweaver det beste... Men det er absolutt en fordel å kunne HTML/CSS i tillegg, man får mye større muligheter hvis man kan det Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Noen andre litt mer for nybegynnere da... Utenom frontpage.... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) WebDwarf er fryktelig gratis, og ganske greit å komme i gang med, kan kansje være en plass å starte på? og så finner du noen tutorials til programmet HER dersom du skulle lure på akkurat det.... Endret 16. mai 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har/hadde WebDwarf... Det var ganske enkelt å jobbe med, men det var håpløst å legge inn design fra PS der... Alt forskjøv seg... Så jeg fant ut at jeg skulle lære meg å kode for hånd... Men hvis du bare vil lage enkle sider, uten å lage design o.l. i Photoshop, så er webdwarf et bra alternativ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ^^ What You See Is What You Don't Get Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML. Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML. Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium... Nei ? Går helt flott å lære seg HTML/CSS med en gang. Å bruke WYSIWYG-editorer er som å midt i lære-og-gå-prosessen å begynne å gå på knærne.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML. Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium... Lær barna vranglære først, så bruker du masse tid på å rette på feilene Du hadde passet bra som statsminister PS: vil bare be dere om å lese gjennom mitt yderst rotete innlegg her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2182773 Endret 17. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML. Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium... Nei ? Går helt flott å lære seg HTML/CSS med en gang. Å bruke WYSIWYG-editorer er som å midt i lære-og-gå-prosessen å begynne å gå på knærne.. Problemet her er bare at... Si at han skal lage en hjemmeside om seg selv og katten sin, altså, det er ikke mange som bryr seg om det, kanskje noen venner elns. Men ikke mange andre. Trenger han virkelig å lære seg å skrive html og css i notisblokk bare for det? Svaret burde forhåpentligvis være veldig klart. Jeg har ingen anbefalninger da jeg selv bruker en php editor for å skrive alle sidene jeg skriver for tiden. Men ville bare si min mening ang. bruksområde for slike editorer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Problemet her er bare at...Si at han skal lage en hjemmeside om seg selv og katten sin, altså, det er ikke mange som bryr seg om det, kanskje noen venner elns. Men ikke mange andre. Trenger han virkelig å lære seg å skrive html og css i notisblokk bare for det? Svaret burde forhåpentligvis være veldig klart. Jeg har ingen anbefalninger da jeg selv bruker en php editor for å skrive alle sidene jeg skriver for tiden. Men ville bare si min mening ang. bruksområde for slike editorer Hva om vennene hans alle bruke FireFox som browser da..? Hvorfor kjøre sikksakk når man kjøre rett frem..? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Unødvenig arbeid sier jeg bare. Men det er dog ingen som veit hva slags sider han skal lage, så svaret på spørsmålet vil egentlig bare bli besvart utifra spekulasjoner, samt på måter som vi skriver sider på. Om vennene hans kjører firefox så vil de egentlig bare ha ett problem med en side ingen egentlig har noen interesse av å se Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Trenger han virkelig å lære seg å skrive html og css i notisblokk bare for det?Svaret burde forhåpentligvis være veldig klart. Det er klart, og det er JA Med tanke på tiden det tar å lære seg det grunnleggende inne XHTML og CSS, og nytten han har av det senere, blir det ganske opplagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå