Gå til innhold

Webside program:P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har/hadde WebDwarf... Det var ganske enkelt å jobbe med, men det var håpløst å legge inn design fra PS der... Alt forskjøv seg... Så jeg fant ut at jeg skulle lære meg å kode for hånd... Men hvis du bare vil lage enkle sider, uten å lage design o.l. i Photoshop, så er webdwarf et bra alternativ :)

Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML.

Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium...

Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke gir det svaret du vil høre, men jeg vil ikke anbefale noen wysiwy(u)g-editorer, siden ingen klarer å skrive strukturbasert HTML.

Så var det dette med å lære å krype før man lærer å gå, som faktisk er rette vegen å gå for noen vet du satyrium...

Nei ? Går helt flott å lære seg HTML/CSS med en gang. Å bruke WYSIWYG-editorer er som å midt i lære-og-gå-prosessen å begynne å gå på knærne..;)

Lenke til kommentar

Lær barna vranglære først, så bruker du masse tid på å rette på feilene :nei:

Du hadde passet bra som statsminister :roll:

PS: vil bare be dere om å lese gjennom mitt yderst rotete innlegg her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2182773

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Nei ? Går helt flott å lære seg HTML/CSS med en gang. Å bruke WYSIWYG-editorer er som å midt i lære-og-gå-prosessen å begynne å gå på knærne..;)

Problemet her er bare at...

Si at han skal lage en hjemmeside om seg selv og katten sin, altså, det er ikke mange som bryr seg om det, kanskje noen venner elns. Men ikke mange andre.

Trenger han virkelig å lære seg å skrive html og css i notisblokk bare for det?

Svaret burde forhåpentligvis være veldig klart.

Jeg har ingen anbefalninger da jeg selv bruker en php editor for å skrive alle sidene jeg skriver for tiden.

Men ville bare si min mening ang. bruksområde for slike editorer :)

Lenke til kommentar
Problemet her er bare at...

Si at han skal lage en hjemmeside om seg selv og katten sin, altså, det er ikke mange som bryr seg om det, kanskje noen venner elns. Men ikke mange andre.

Jeg har ingen anbefalninger da jeg selv bruker en php editor for å skrive alle sidene jeg skriver for tiden.

Men ville bare si min mening ang. bruksområde for slike editorer :)

Hva om vennene hans alle bruke FireFox som browser da..?

Hvorfor kjøre sikksakk når man kjøre rett frem..?

Lenke til kommentar

Unødvenig arbeid sier jeg bare.

Men det er dog ingen som veit hva slags sider han skal lage, så svaret på spørsmålet vil egentlig bare bli besvart utifra spekulasjoner, samt på måter som vi skriver sider på.

Om vennene hans kjører firefox så vil de egentlig bare ha ett problem med en side ingen egentlig har noen interesse av å se ;)

Lenke til kommentar

Det er klart, og det er JA :thumbup:

Med tanke på tiden det tar å lære seg det grunnleggende inne XHTML og CSS, og nytten han har av det senere, blir det ganske opplagt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...