Nicklas Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei ! Jeg har kjøpt meg ny pc. Så har jeg kjøpt en pc fra psdata.no. Dere vet sikkert hvordan kabinettene dems ser ut, Chieftec. hvitt kabinett, drit stygt. Så da bare lurte jeg på om noen kunne komme med noen tips til hva jeg kan gjøre for å få kabinettet fint/tøft. En annen ting: Vet dere hvor stor kabinett vifta skal være ? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du kan jo se på de forskjellige webshopene under kategorien casemodding! En ting man kanskje kan gjøre med ditt kabinett er jo og skifte ut den ene døra! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) se under artikler på ok.no der finner du en enkel guide om hvordan du spicer et kjedelig kabinett. du får nok fler svar om du spør under casemod kategorien ta en titt HER Endret 16. mai 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) vann av meg har tatt og sprayet det helt svart og tatt på glassdør og blackligt kabler og lys og 2x grønne neonlys.. det er gromt viften er 80mm Endret 16. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 vann av meg har tatt og sprayet det helt svart og tatt på glassdør og blackligt kabler og lys og 2x grønne neonlys.. det er gromt viften er 80mm hørtes ikke så gromt ut egentlig... kabinettvifter kan være i alle størrelser, men i chieftech kabinettene er det 80mm Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 men det er det på grunn av.... det bare er gromt altså..... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Oki, men går det ann å lakkere kabinettet med vanlig billakk ? Vil ikke plastiken smelte ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Oki, men går det ann å lakkere kabinettet med vanlig billakk ? Vil ikke plastiken smelte ? lakk i vei, plastikken vil ikke smelte nei Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Oki, noen linker til en side hvor det er bilder fra når noen har styla dette kabinettet ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Skal du modde så kan du jo se om du får plass til en 120mm vifte.. Tips se Worklogs eller andre forum på casemodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå