surfin atari Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Som kjent tvinger Sony oss til å bruke proprietær teknologi for å få mp3 over på deres Netmd. Jeg har en sony mz-n1 og plutselig sluttet programmet OPENMG å fungere, dvs. det bare fryser, først etter noen sekunder og så med gang det startes. Jeg har installert det nye SONICSTAGE programmet som er arvtageren til OPENMG JUKEBOX, men det samme problemet skjer der.. Jeg tror det kan være et problem relatert til en av de automatiske oppdateringene til WinXP da. Noen som har opplevd noe lignende med disse programmene til Sony? Håper på svar, kjipt med en dings til 4000 spenn som ikke spiller mp3... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har akkuratt samme NetMD som deg og bruker sjøl OpenMGjukebox. Her funker det fint. Eneste er at dataen kan henge seg under overføring. Men det har ikke hindra den i å forsette. Prøv å send en mail til Sony og si hva som er galt, kansje det funker? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hvis du har andre programmer for mp3 og cd så kan det skape problemer. Jeg slet med at det hang seg, men så sletta jeg et program for å overføre cd-er til pcn, og da funka det fint! Det står i Readme'en til SonicStage at du ikke bør ha andre liknende program på datamaskinen samtidig. Prøv å sjekk om du har slike programmer og avinstaller dem! Deretter reinstaller SonicStage og prøv om det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå