ghrr Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Led Zeppelin - IV Led Zeppelin - How The West Was Won Pink Floyd - Dark Side Of The Moon The Who - Live At Leeds (Deluxe Edition) The Who - Who's Next Lenke til kommentar
Svin Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 My Dying Bride - 34.788%... Complete Satyricon - Nemesis Divina Darkthrone - Transilvanian Hunger Slayer - Divine Intervention Iron Maiden - Somewhere in Time Eller egentlig hadde det gått kjappere å kaste alle cdene jeg har i en søppelsekk. Antar stressnivået er temmelig høyt idet leiligheten fylles med flammer og røyk... Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jim Stärk - No Time Wasted BigBang - Radio Radio Tv Sleep Chicane - Behind the Sun T.P. Allstars - Norske Byggeklosser Petter - Ronin' Variert men godt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 1. Metallica - Black Album 2. Slipknot - Mate, Feed, Kill, Repeat (org. limited versjon) 3. Incubus - S.C.I.E.N.C.E 4. Limp Bizkit - Significant Other (nostalgi - IKKE MOBB! ) 5. Sting & the Police - Greatest Hits Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmm, tar vel med de som er out of print: last crack - burning time confessor - condemned old - lo flux tube psychotic waltz - a social grace atheist - unquestionable presence Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 4. Limp Bizkit - Significant Other (nostalgi - IKKE MOBB! ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 4. Limp Bizkit - Significant Other (nostalgi - IKKE MOBB! ) :haha: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jada, jada. Synes det er et kongealbum jeg. Selv om jeg ikke har hørt på det på år og dag! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence Jeff Buckley - Grace Turbonegro - Apocalypse Dudes Tenacious D - Tenacious D Bob Hund - Stenåldern Kan Börja Men har da plass til mer enn fem cd'er mellom klørne selv om huset brenner!? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 4. Limp Bizkit - Significant Other (nostalgi - IKKE MOBB! ) :haha: ikke mobb typen.. det er ikke det verste albumet, men det er ikke akkurat det beste heller.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) 4. Limp Bizkit - Significant Other (nostalgi - IKKE MOBB! ) :haha: ikke mobb typen.. det er ikke det verste albumet, men det er ikke akkurat det beste heller.. Hadde ikke gjort det hvis han ikke selv hintet til at det var dårlig. Endret 15. juli 2004 av Equerm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Sa ikke at det var dårlig, bare at det var noe jeg VISSTE jeg kom til å bli mobbet for. Synes det albumet er helt sheriff jeg. Men, nok snakk om den skiva. Lå tråden leve vidre. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) :OT: :PIRK: hvorfor ikke prøve å slukke flammene ? :PIRK: :OT: Endret 15. juli 2004 av Camron Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skal ikke mobbe deg for limp bizkit cd'en, men slipknot cd'en. Har mate feed kill repeat selv, og den suger hestemøkk! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 1. Pink Floyd - Dark side of the moon 2. Coldplay - A sudden rush of blood to the head 3. The Withe Stripes - Elephant 4. R.E.M - The best of 5. Simon and Garfunkel - The essential Da har jeg det jeg trenger for en stund Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du bør høre White Blood Cells, som er mye bedre enn Elephant Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Max Richter - The Blue Notebooks Sonic Youth - Utvalgte spor fra Murray Street og Sonic Nurse The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic Fennesz - Live in Japan David Sylvian - Blemish Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Max Richter - The Blue NotebooksSonic Youth - Utvalgte spor fra Murray Street og Sonic Nurse The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic Fennesz - Live in Japan David Sylvian - Blemish Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skal ikke mobbe deg for limp bizkit cd'en, men slipknot cd'en.Har mate feed kill repeat selv, og den suger hestemøkk! smak og behag. Jeg synes det er en god CD, grunnen til at jeg tar den istedet for f.eks Vol3: The Subliminal Verses er at de kun finnes 5000 stk av den i hele verden. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du bør høre White Blood Cells, som er mye bedre enn Elephant Jeg har den Cd'en også, men Elephant er klart mye bedre. White blood cells har et par bra sanger, som "Now Mary", mens Elephant er mere ordentlig musikk. Du har Seven nation army, In the cold cold night, og ikke minst Black math som da gir deg den ultimate Audio-orgasme. Slik jeg ser det ville nok White blood cells blitt igjen i huset framfor Elphant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå