Laman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) 1.Rage Against The Machine - Rage Against The Machine 2.Rage Against The Machine - Evil Empire 3.Rage Against The Machine - The Battle of Los Angeles 4.Rage Against The Machine - Live and Rare 5.Rage Against The Machine - Renegades Det er nå min liste. edit : Fått "Live and Rare" og "Renegades" nå så måtte gjøre om litt. Endret 12. juni 2004 av Laman Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 og Vulcano kan jo strengt talt ikke kalles black metal Kvifor ikkje? bare for å ta det viktigste. tekstene er jo ikke akkurat "svarte". finner kanskje noe som nærmer seg her og der men. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har alle sangene på PC'en, så jeg hadde røska ut harddisken. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bare for å ta det viktigste. tekstene er jo ikke akkurat "svarte".finner kanskje noe som nærmer seg her og der men. Tja tjo. Da bryr meg no egentlig ikkje. Eg liker platen. Sjølv om den ikkje høyres så jævlig old school ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) 1.Rage Against The Machine - Rage Against The Machine2.Rage Against The Machine - Evil Empire 3.Rage Against The Machine - The Battle of Los Angeles 4.Rage Against The Machine - Live at the grand olympic auditorium 5.Audioslave - Audioslave Det er nå min liste. Du liker forresten ikkje renegades of funk plata? Endret 11. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 1.Rage Against The Machine - Rage Against The Machine2.Rage Against The Machine - Evil Empire 3.Rage Against The Machine - The Battle of Los Angeles 4.Rage Against The Machine - Live at the grand olympic auditorium 5.Audioslave - Audioslave Det er nå min liste. Du liker forresten ikkje renegades of funk plata? Den har jeg ikke ennå, men kjøpes ASAP, når jeg har penger. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Metallica - The Black Album Foo Fighters - One By One ( dobbeltcd med rødt cover) Nirvana - best of (eller hva den heter, den er ihvertfall helt svart) RCHP - Greatest hits Kosheen - Resist Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dream Theater - Train Of Thought Symphony X - The Odyssey Grieg - The Best Of Mew - Frengers Einherjer - Blot Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Utrolig vanskelig å velge de 5 beste albumsa, men det er lov å prøve: Minor Majority - Up For You & I Vivaldi - De Fire årstidene U2 - Achtung Baby Leonard Cohen - The Essential Sivert Høyem - Ladies And Gentlemen Of The Opposition Leonard, Vivaldi og U2 er jeg bombesikker på, men de to andre er jeg ikke like sikker på. Minor Majority er fantastisk bra, og det samme er Sivert Høyem-albumet. Men det er liksom mer flavour of the month... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vanskelig,men: Kiss-Alive! Kiss-Kiss Kiss-The very best of Kiss-Destroyer Kiss-Hotter Than Hell Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Eier bare 1 cd, og den kjøpte jeg rett etter leirskolen, så jeg lar den nok brenne inne for å si det sånn . Hadde tatt pcen under armen/hivd den ut vinduet og reddet mp3 samlingen. Lenke til kommentar
Edru Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Midnight Choir - Waiting For The Briks To Fall (lp - signert) Pink Floyd - The Wall (lp) Nirvana - Blech Britney - Britney Led Zeppelin - "4" Man må jo ta den musikk man ikke hadde klart seg uten. Og som hadde hjulpet på å tenke på andre ting etter at huset hadde brent ned =) Lenke til kommentar
gatax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 1. System of a down-Toxicity 2. System of a down-System of a down 3. System of a down-Steal this album 4. Slipknot-Slipknot 5. Slipknot-Iowa Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sllipknot - Vol. 3: The Suliminal Verses Slipknot - Iowa Slipknot - Disasterpieces *dvd* Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon *eksklusiv versjon * Cildren Of Bodom - Hate Crew Deathroll å siden pcn står så nært vinuet i 1. etasje hadde jeg kastet den ut vinduet Selv om dette ikke er topic så hadde jeg tatt med Halo cdn også Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Metallica - Ride The Lightning In Flames - Soundtrack To Your Escape Pearl Jam - Ten Black Rebel Motorcycle Club - Black Rebel Motorcycle Club Metallica - Metallica (The Black Album) Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 eminem - the eminem show eminem - the marshall mathers LP red hot chilli peppers - greatest hits nelly - nellyville paul mcCarney - back in the us Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Eminem er jo ikke musikk engang.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 altså: metallica - the black album iron maiden - rock in rio feeder - polythene nightwish - wishmaster lostprophets - start something Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Pink floyd - Shine on samleboks Eddies Archive - Iron maiden samleboks Pink floyd - dark side of the moon 5.1 kanalers sacd versjon Metallica - Mandatory 2 promotion plate for re-load Nightwish - Century child Limited edition. Endret 6. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Slipknot - Slipknot Emperor - Prometheus; The Discipline of Fire And Demise Cecilia Vennersten - (er vel selftitled siden jeg ikke finner noe navn) Old Man's Child - In Defiance of Existence Klassiske stemninger - Om morgenen Jau.... det var vel de 5 tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå