tbone Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 dan1el Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. ____________________________________ Daniels Web — Ta deg en kringle "Daniels Web" ... huff, det heitar vev Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ka trodde du om meg da? Dah Pimpmaster? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg er det....Ok eg var det en stund. Av en eller annen grunn så har eg blitt sjenert igjen. Gettinge pimped again tho- Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) *ring ring* " hallo"..." Å, hei kjære satt akkurat å _tenkte_ på deg" Endret 4. juni 2004 av bugbear Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Dette er faktisk ikke ulik min nyeutviklede metode på hvordan bli kvitt telefonselgere. Hvis de ringer, så kjører jeg et lite skuespill for dem. Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han. Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir. Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han. Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv. Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no. Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex. *klikk* Hvis det er en jente, så tar jeg en Snow_Dog. Dvs later som jeg satt å runka, og spør hu i andre enden om det er greit at jeg fortsetter mens vi snakker. Merkelig nok slenger de fleste på røret. De få som ikke gjør det får spm om hva de har på seg, hvor store pupper de har, og om de synes det er opphissende å høre på meg der jeg sitter "å lakser". Dette er en utrolig effektiv måte å bli kvitt telefonselgere på. Må prøves!! Endret 4. juni 2004 av snole Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han.Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir. Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han. Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv. Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no. Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex. Hva om han som ringer faktisk er homofil selv? Han har nummeret ditt, vet du Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 åååå! Venter spent på enda en telefonselger! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva om han som ringer faktisk er homofil selv? Han har nummeret ditt, vet du lol Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han.Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir. Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han. Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv. Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no. Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex. Hva om han som ringer faktisk er homofil selv? Han har nummeret ditt, vet du I'll take my chances...... Det er i alle fall en veldig effektiv måte. Trur dem svartelister deg eller noe. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva kaller du deg på skype da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Snowdog_22 You better be a girl damnit! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette er faktisk ikke ulik min nyeutviklede metode på hvordan bli kvitt telefonselgere. Hvis de ringer, så kjører jeg et lite skuespill for dem. Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han. Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir. Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han. Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv. Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no. Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex. *klikk* Hvis det er en jente, så tar jeg en Snow_Dog. Dvs later som jeg satt å runka, og spør hu i andre enden om det er greit at jeg fortsetter mens vi snakker. Merkelig nok slenger de fleste på røret. De få som ikke gjør det får spm om hva de har på seg, hvor store pupper de har, og om de synes det er opphissende å høre på meg der jeg sitter "å lakser". Dette er en utrolig effektiv måte å bli kvitt telefonselgere på. Må prøves!! Utvilsomt en rå måte og fjerne telefonselgere. Da vet du ihvertfall at du slipper og få fler telefoner fra det firmaet... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette er faktisk ikke ulik min nyeutviklede metode på hvordan bli kvitt telefonselgere. Hvis de ringer, så kjører jeg et lite skuespill for dem. Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han. Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir. Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han. Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv. Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no. Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex. *klikk* Hvis det er en jente, så tar jeg en Snow_Dog. Dvs later som jeg satt å runka, og spør hu i andre enden om det er greit at jeg fortsetter mens vi snakker. Merkelig nok slenger de fleste på røret. De få som ikke gjør det får spm om hva de har på seg, hvor store pupper de har, og om de synes det er opphissende å høre på meg der jeg sitter "å lakser". Dette er en utrolig effektiv måte å bli kvitt telefonselgere på. Må prøves!! :lol: HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" .. ... "Det enkle er ofte det beste" - Rema 1000 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" .. Kjenner igjen den... Er 14 selv og har flere ganger hatt lange samtaler med telefonselgere som glemmer og spørre om jeg virkelig er faren min. Ettersom jeg ikke er det sier jeg tilslutt at jeg ikke kan svare på dette fordi min far er på jobb.... Da blir de ofte sinte og legger på... Men og utgi seg som homofil er et godt triks Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. enig! det heter faktisk runket/ronket til topic : syns faktisk verbet "å jage" er det beste... det blir ofte en del misforståelser då ja.. tenk på hunder som jager biler eller noken som køyrer jagerfly og du kan offisielt slutte å jage alle slags dyr...for det høyres ikkje bra ut.. Pumpe sjarken, som pappa så flott sa det! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Pumpe sjarken, som pappa så flott sa det! ROFL!! Genialt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 SnowDOG_ ur little dirty motherføkker - Tenk hva som ville ha skjedd hvis d hadde "gått" for deg imens du snakka med noen.. Det ville så absolutt vært flaut deluxe... (Hvis du hadde begynt å si ting pga. det) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" .. Kjenner igjen den... Er 14 selv og har flere ganger hatt lange samtaler med telefonselgere som glemmer og spørre om jeg virkelig er faren min. Ettersom jeg ikke er det sier jeg tilslutt at jeg ikke kan svare på dette fordi min far er på jobb.... Da blir de ofte sinte og legger på... Men og utgi seg som homofil er et godt triks hehe.. Har hatt en sånn en, "Er du interest i og donere penger til hjertepumpe ?" .. "døh, du skulle kanskje snakka med far mi" Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hhahaa, ustyrtelig morsomt! - jeg kom ifra denne -> http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=261385 tråden hvor det fortelles at Skype er kommet for Linux. Måtte jo selvsagt legge det inn - da jeg manglet samtalepartner ble SnowDog_ foreslått, hehe - men tror jeg står over slike felles-runk. Hehe, flott tråd - burde vert i "Humor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå