Gå til innhold

Wanking på skype

Togo

Anbefalte innlegg

dan1el

Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff.

Daniels Web — Ta deg en kringle

"Daniels Web" ... huff, det heitar vev :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er faktisk ikke ulik min nyeutviklede metode på hvordan bli kvitt telefonselgere.

Hvis de ringer, så kjører jeg et lite skuespill for dem.

Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han.

Og fortelle hvor søt stemme han har, og hvor satt ut jeg blir.

Så begynner jeg å si at det blir hett her, pga at jeg prater med han.

Deretter spør jeg om hva han heter, og spør om han har kjæreste osv.

Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no.

Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex.

*klikk*

:D

Hvis det er en jente, så tar jeg en Snow_Dog. Dvs later som jeg satt å runka, og spør hu i andre enden om det er greit at jeg fortsetter mens vi snakker.

Merkelig nok slenger de fleste på røret.

De få som ikke gjør det får spm om hva de har på seg, hvor store pupper de har, og om de synes det er opphissende å høre på meg der jeg sitter "å lakser".

Dette er en utrolig effektiv måte å bli kvitt telefonselgere på.

Må prøves!! ;)

Endret av snole
Lenke til kommentar
Hvis det er en han som ringer, så anlegger jeg den mest homofile tonen jeg klarer, og begynner å fjolle med han.

Så, hvis han ikke har lagt på allerede, spør jeg om han kunne tenke seg å treffes på kafe eller no.

Hvis han da ikke har lagt på, spør jeg om han synes det er opphissende med telefonsex.

Hva om han som ringer faktisk er homofil selv? Han har nummeret ditt, vet du :laugh:

Lenke til kommentar

Hva om han som ringer faktisk er homofil selv? Han har nummeret ditt, vet du :laugh:

I'll take my chances......

Det er i alle fall en veldig effektiv måte.

Trur dem svartelister deg eller noe. :D

Lenke til kommentar
Dette er faktisk ikke ulik min nyeutviklede metode på hvordan bli kvitt telefonselgere.

*klikk*

Hvis det er en jente, så tar jeg en Snow_Dog. Dvs later som jeg satt å runka, og spør hu i andre enden om det er greit at jeg fortsetter mens vi snakker.

De få som ikke gjør det får spm om hva de har på seg, hvor store pupper de har, og om de synes det er opphissende å høre på meg der jeg sitter "å lakser".

Må prøves!!

Utvilsomt en rå måte og fjerne telefonselgere.

Da vet du ihvertfall at du slipper og få fler telefoner fra det firmaet... :)

Lenke til kommentar

*klikk*

Må prøves!!

:lol: :lol: HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" ..

... "Det enkle er ofte det beste" - Rema 1000 :lol:

Lenke til kommentar
HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" ..

Kjenner igjen den...

Er 14 selv og har flere ganger hatt lange samtaler med telefonselgere som glemmer og spørre om jeg virkelig er faren min.

Ettersom jeg ikke er det sier jeg tilslutt at jeg ikke kan svare på dette fordi min far er på jobb....

Da blir de ofte sinte og legger på... ;)

Men og utgi seg som homofil er et godt triks ;)

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff.

enig! det heter faktisk runket/ronket ;)

til topic : :lol:

syns faktisk verbet "å jage" er det beste...

det blir ofte en del misforståelser då ja.. :D

tenk på hunder som jager biler

eller noken som køyrer jagerfly

og du kan offisielt slutte å jage alle slags dyr...for det høyres ikkje bra ut.. :p

Pumpe sjarken, som pappa så flott sa det! :p

Lenke til kommentar
HAHAHAH! Drit bra, jeg selv bruker en helt annen metode: JEg er jo ikke 18 år, men har en ganske grov stemme ( ligger i familien ) til og være 14 har jeg fått høre, dette beviser jeg med at når det ringer telefonselgerer så begynner de og bable i vei UTEN og spørre etter mine foreldre. MEns jeg sitter der og gjesper, så spør de: "er du interesert?" .. JEg svarer enkelt: "Neeeeh, *gjesp*" ..

Kjenner igjen den...

Er 14 selv og har flere ganger hatt lange samtaler med telefonselgere som glemmer og spørre om jeg virkelig er faren min.

Ettersom jeg ikke er det sier jeg tilslutt at jeg ikke kan svare på dette fordi min far er på jobb....

Da blir de ofte sinte og legger på... ;)

Men og utgi seg som homofil er et godt triks ;)

hehe.. Har hatt en sånn en, "Er du interest i og donere penger til hjertepumpe ?" .. "døh, du skulle kanskje snakka med far mi" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...