Gå til innhold

Wanking på skype

Togo

Anbefalte innlegg

I begynnelsen ringte eg i hytt og pine bare for å snakke med noen og skjekke kvaliteten. En dag da eg wanket var det faktisk noen som ringte og det viste seg at det var 2 jenter som også drev og ringte folk bare for å ringe. Vel eg wanket videre mens eg preiket helt vanlig med dem og til slutt da de hørte stønning forsto de ka eg drev med. 

Dønn seriøs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er skype i ferd med å bli nåtidens kontakttelefon?

Der folk ringer inn til et slags "chatrom" (lleeeeenge før internett kom) og prater med hverandre om alt mulig for 20kr minuttet. Evt bare sitter og sier "Hallo? hallo? er det noen der?". Særlig artig var det hvis 2 stk, gutt og jente hadde kommet i gang med praten (ikke sexprat, sånt var bannlyst) og begynne å lage masse tastelyder med telefonen for å irritere dem. Til slutt ble jenta så pissed off på oss "småunger" at hun ga ut telefonnummeret sitt til fyren på åpen linje så han kunne ringe henne privat. Vi la seff på og ringte opp nummeret på flekken og prata drit med dama mens fyren sikkert ringte for harde livet til henne og fikk opptatt.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff.

Da hadde du ikke likt å være i nærheten av meg eller clicken min for vi bruker mye engelsk i språket. :p

Edit: Have a nice day. :)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff.

Da hadde du ikke likt å være i nærheten av meg eller clicken min for vi bruker mye engelsk i språket. :p

Edit: Have a nice day. :)

:devil:

Lenke til kommentar

enig! det heter faktisk runket/ronket ;)

til topic : :lol:

syns faktisk verbet "å jage" er det beste...

det blir ofte en del misforståelser då ja.. :D

tenk på hunder som jager biler

eller noken som køyrer jagerfly

og du kan offisielt slutte å jage alle slags dyr...for det høyres ikkje bra ut.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...