Togo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 I begynnelsen ringte eg i hytt og pine bare for å snakke med noen og skjekke kvaliteten. En dag da eg wanket var det faktisk noen som ringte og det viste seg at det var 2 jenter som også drev og ringte folk bare for å ringe. Vel eg wanket videre mens eg preiket helt vanlig med dem og til slutt da de hørte stønning forsto de ka eg drev med. Dønn seriøs. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ok. mener ikke akkurat at det var no veldig bra gullkorn men litt arti er den jo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Er skype i ferd med å bli nåtidens kontakttelefon? Der folk ringer inn til et slags "chatrom" (lleeeeenge før internett kom) og prater med hverandre om alt mulig for 20kr minuttet. Evt bare sitter og sier "Hallo? hallo? er det noen der?". Særlig artig var det hvis 2 stk, gutt og jente hadde kommet i gang med praten (ikke sexprat, sånt var bannlyst) og begynne å lage masse tastelyder med telefonen for å irritere dem. Til slutt ble jenta så pissed off på oss "småunger" at hun ga ut telefonnummeret sitt til fyren på åpen linje så han kunne ringe henne privat. Vi la seff på og ringte opp nummeret på flekken og prata drit med dama mens fyren sikkert ringte for harde livet til henne og fikk opptatt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. enig! det heter faktisk runket/ronket til topic : Endret 17. mai 2004 av Jonki Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. Da hadde du ikke likt å være i nærheten av meg eller clicken min for vi bruker mye engelsk i språket. Edit: Have a nice day. Endret 17. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. Da hadde du ikke likt å være i nærheten av meg eller clicken min for vi bruker mye engelsk i språket. Edit: Have a nice day. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det som irriterer meg mest er at folk erstatter norske ord med engelske hele tiden... "Wanket" ... huff. enig! det heter faktisk runket/ronket til topic : syns faktisk verbet "å jage" er det beste... det blir ofte en del misforståelser då ja.. tenk på hunder som jager biler eller noken som køyrer jagerfly og du kan offisielt slutte å jage alle slags dyr...for det høyres ikkje bra ut.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 snowdog, if you want to be naughty, come to my room Jeg har også snakket med en kar, også viste det seg at han også runket. Kanskje det var deg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hehehe eg driver ikke å ringer meneh eg var midt i akten da og da måtte jo eg bare forsette og utnytte sjangsen. ja...eg har problemer.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) enig! det heter faktisk runket/ronket Det heter utvilsomt ''å dra laksen'' eller på engelsk ''stroki'n the salami' Endret 29. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehehe eg driver ikke å ringer meneh eg var midt i akten da og da måtte jo eg bare forsette og utnytte sjangsen. ja...eg har problemer.... Hadde ikke trodd det om deg Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg syns det er viktig å gjøre seg ferdig med en ting før man begynner på noe nytt. Er nok endel som har litt å lære av Snowdog her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå