Gå til innhold

Hvem er best? Inspiron9100 eller Whitebox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dell'n har nok de kraftigste spesifikasjonene, men den bråker nødvendigvis MYE mer enn det en Pentium-M basert laptop gjør.

Min anbefaling;

CL56 og sleng på så mye ekstra utstyr som du føler du har råd til

Eller

C556E fra www.multicom.no ... samme med denne. Ta kontakt med Multicom for å oppgradere noen av spesifkasjoenen om du føler du har råd til det.

Jeg vil annse begge de to over, som langt bedre kjøp enn Dell. Dell er et skittent møkkafirma som kjøper billigste av det billige og selger det til en ikke altfor god pris. Kundeservicen og teknisk support stinker som en grisebinge... Ikke noe er mer frustrerende enn å ha et seriøst problem og i andre enden av telefonlinja sitter en 18-årig drittunge som leser fra et papir... og hvis problemet ditt ikke står på papiret hans, er det du som sliter.

Lenke til kommentar
Dell'n har nok de kraftigste spesifikasjonene, men den bråker nødvendigvis MYE mer enn det en Pentium-M basert laptop gjør.

Min anbefaling;

Eller

C556E fra www.multicom.no ... samme med denne. Ta kontakt med Multicom for å oppgradere noen av spesifkasjoenen om du føler du har råd til det.

Jeg vil annse begge de to over, som langt bedre kjøp enn Dell. Dell er et skittent møkkafirma som kjøper billigste av det billige og selger det til en ikke altfor god pris. Kundeservicen og teknisk support stinker som en grisebinge... Ikke noe er mer frustrerende enn å ha et seriøst problem og i andre enden av telefonlinja sitter en 18-årig drittunge som leser fra et papir... og hvis problemet ditt ikke står på papiret hans, er det du som sliter.

Er enig, liker ikke dell jeg heller =(

men blir nok nødt til å bestille fra shit firmaet, siden det er det jobben sponser :(

men men, håper dell PCn er kraftig til gaming, video etc.

Har en bra stasjonær pc men må ha en pc i senga også =) så når jeg våkner om morgenen kan jeg bare slenge pcn på fanget og spille Word of Warcraft (når det enn kommer :p haha)

Lenke til kommentar

Jeg har 9100, men pga problemer i bl.a oppstart skal jeg levere den inn, evt heve kjøpet hvis det er mulig. Er det mulig? Den er jo bare litt over en uke gammel.. uansett, hvis jeg kan heve, går jeg for noe ala dette.

Viftene bråker utrolig lite, noe jeg ble positivt overrasket over, de er meget stillegående...

og til slutt, det heter ikke HVEM er best, men HVILKEN er best..

Jeg er skuffet over norskkunnskapene til mange her på forumet.

Uansett, 9100 er en skikkelig kraftkar, hvis den bare virker så.

Lenke til kommentar
og til slutt, det heter ikke HVEM er best, men HVILKEN er best..

Jeg er skuffet over norskkunnskapene til mange her på forumet.

überofftopic deluxe:

:yes: ja, det er ille, men ikke så ille som visse andre steder ;)

Han har hatt en god del skriveleifer han og. :laugh:

Lenke til kommentar

Siste offtopic fra min side:

Det Borse har tatt feil på er mer grunnleggende enn bare en skrivefeil- det er sånn 12-årige jenter snakker...

Beklager, Borse, om du er en 12-årig jente, da skal jeg ikke plukke på deg mer...

Lenke til kommentar

Min anbefaling;

Eller

Er enig, liker ikke dell jeg heller =(

men blir nok nødt til å bestille fra shit firmaet, siden det er det jobben sponser :(

men men, håper dell PCn er kraftig til gaming, video etc.

Har en bra stasjonær pc men må ha en pc i senga også =) så når jeg våkner om morgenen kan jeg bare slenge pcn på fanget og spille Word of Warcraft (når det enn kommer :p haha)

Hvorfor ikke heller gå for en D600..? Eller 8600c? Hvorfor akkurat monsteret 9100?

Lenke til kommentar
Jeg har 9100, men pga problemer i bl.a oppstart skal jeg levere den inn, evt heve kjøpet hvis det er mulig. Er det mulig? Den er jo bare litt over en uke gammel.. uansett

...

Siden det er under 14 dager siden du mottok maskinen, kan du heve kjøpet uten engang å nevne hvorfor. Du har alltid 14 dagers angrefrist på varer du kjøper fra nettet. Hvis Dell i tillegg har glemt å legge ved et ferdig utfyllt angrefristskjema, har du brått 3 mnd.

Og om Dell skulle ha glemt å nevne at du har angrerett, så har du jaggu meg et helt år på deg. (Tror du må huke av på en sånn "Jeg har lest alt og forstått alt"-ting før du bestiller ... regner med at du har hatt muligheten til å lese om angrerett der)

Du skal ha igjen ALLE pengene du har betalt. Dvs pengene for PCen, samt porto til deg. Hvis du har gjort endringer i konfigurasjonen, kan Dell kreve penger for dette... Du må betale frakt tilbake til Dell.

Endret av ufo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...