ostov Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hey! Jeg kjeder meg litt og tenkte at jeg skulle prøve meg på å lage noen fete hip-hop beats/sampels. Da tenker jeg på enkle grunn rytmer ol. Det jeg trenger er et program som kan gjøre mye med en enkel tromme lyd og kan forandre den på en enkel måte. Åssen funker ejay med dette, eller blir det litt for simpelt og teit hvis jeg vil få litt respekt hvis jeg putter musikken online? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ejay bruker ferdige loops så det er helt ubrukelig i denne sammenhengen(alle andre også ) Fruityloops Studio 4 er et prog som det er lett og komme igang med, og resultatet blir ganske bra(Kun talent som teller). Endret 16. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg bruker noe som heter magix music studio deluxe 2004, er mer studio...ikke så veldig bra.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Definer "forandre på en enkel måte". Legger du ut eJay sanger på nett, så blir du ledd av (men det kommer jo ann på hvor du legger sangene dine). Jeg bruker SoundForge 6.0 (til redigering) og Cakewalk Sonar 3 Pro (som MIDI-sequenser, multitrack-recorder og loops alá Acid, men jeg bruker loops veldig sjeldent). Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 fl studio 4 er bra program slipper å bruke ferdig loops der også. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 fl studio 4 er bra program slipper å bruke ferdig loops der også. 4.5.2 er ALLER best. oppgraderte nettopp og er strålende fornøyd med de nye VST'a(FL Keys,FL Slayer og Sytrus) Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 sjekk ut beatsa til 9th wonder (hele little brother og nye murs skiva) så skjønner du hvor du kan komme med fruity loops, for det er det han bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå