Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei! Jeg har tenkt til å begynne å hjelpe venner og bekjente med data"problemer".. Det gjelder vel stort sett folk som fortsatt kaller kabinettet for harddisk.. Men back to topic. Jeg tenker at det stort sett vil være personer som sliter med f.eks blaster og/eller sasser. Jeg vil selvfølgelig om mulig prøve å unngå å måtte formatere. Jeg har liten erfaring med sasser, hvordan fjerner man den, og hva er URL til updaten ? Jeg har fixblast for både norsk og engelsk, skrik ut hvis dere kommer på andre viktige ting jeg bør huske å ha med. Mvh Dr.X Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239396 ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Stenger denne jeg, da det strengt tatt ikke er hardware relatert, og trådstarter har fått svar på sørsmålet sitt. Dr.X: trodde faktisk du ville vært i stand til å navigere deg over til windowsforumet på egen hånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg