FuglFøniks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hva faen skjer med www.komplett.no a? Skal bestille Medion skjermen og en WD 160GB HD, men når jeg klikker fullfør, så "kan ikke siden vises"! Hjelp! Dette fungerte heller ikke igår, men da tenkte jeg at det ville fungere idag. Det er en venn av meg som skal ha dette, og skjermtilbudet er jo helmaks! Noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre? pain Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Send en mail med ordren til [email protected] (Eller hvilken adresse det nå var. Bare sjekk ut infosidene) Lenke til kommentar
ohn Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror nok de har en feil et sted. Jeg fikk nettopp en telefon fra en bekjent som også har problemer med å få fullført bestillingen (ikke av samme produkt). Spørs om feilen blir fikset med det første. Søndag i dag, og 17. mai i morgen, men på tirsdag blir den i alle fall fikset. Andre som også har problemer, evt. som ikke har problemer med bestilling fra Komplett? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hei Da er en liten feil som førte til problemer for enkelte kunder rettet opp i. Komplett.no skal nå fungere som normalt igjen for alle brukere. Endret 16. mai 2004 av Komplett.no Salg Lenke til kommentar
ohn Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjapp respons! Ikke helt rette plassen å kommentere webløsningen deres, men det kunne vært greit med en "realtime" pris under pc-konfigurasjon (dvs., når man endrer foreslåtte komponenter for f.eks. "månedens pc"). Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hei Ohn og dere andre som måtte lure på dette Tar dere en titt på Denne nyheten på Komplett.no så ser dere at vi er klar over denne svakheten. Jeg kan ikke love eksakt når den kommer på plass men den er på vei. Har dere tips/forslag til PC-byggeren osv så setter vi også veldig pris på at dere tipser oss om dette :-) Ha en fortsatt fin kveld og en hyggelig 17 Mai! Endret 16. mai 2004 av Komplett.no Salg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) - Walla fetter, bah skjera- yo, nuttin'. Bare chillern - Fett det da Bare meg som tenkte sånn når jeg så topic? Endret 16. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 - Walla fetter, bah skjera- yo, nuttin'. Bare chillern - Fett det da Bare meg som tenkte sånn når jeg så topic? Hahaha ... konge ! Lenke til kommentar
Myr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 - Walla fetter, bah skjera- yo, nuttin'. Bare chillern - Fett det da Bare meg som tenkte sånn når jeg så topic? Hahaha ... konge ! HAHAHA!!*Kjempe* Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 - Walla fetter, bah skjera- yo, nuttin'. Bare chillern - Fett det da Bare meg som tenkte sånn når jeg så topic? Jeg tenkte også sånn Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg lurte på en liten ting. Jeg har bestilt en pakke hos dere. Jeg valgte frakten: hjem på kvelden. Og jeg tror pakken ble sendt idag. Den ble registrert i stokke kl 15.41. Kommer i kveld eller i morgen tru? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har blitt litt skuffa over mitt kjære komplettt etter og ha hørt en stygg historie på jobben.. en som har ventet kjempelenge på et hk.. fikk et .. så var det ødelagt så fikk han et nytt ØDELAGT!! og han venter enda og håper Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dette ble fryktelig off-topic etterhvert, og trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt så jeg stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg