theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nå har jeg googlet, og jeg har lett, og jeg har slett, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal fjerne w32.Jeefo. Noen som vet råd? WinXP Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://securityresponse.symantec.com/avcen.../w32.jeefo.html Eller som google sier : http://www.google.com/search?sourceid=navc...8&q=w32%2EJeefo Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg har ikek antivirus. Så jeg har ikek noe å oppdatere. Prøvde å instalere Norton, men jeg er i safemod så jeg kan ikke. Jeg har heller ikke Powermanagment i regedit. Hva skal jeg gjøre nå da? Endret 16. mai 2004 av Mixel Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Start i sikkermodus : Click Start, and then click Run. (The Run dialog box appears.) Type regedit Then click OK. (The Registry Editor opens.) Navigate to the key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run In the right pane, delete the value: "PowerManager"="%windir%\svchost.exe" Exit the Registry Editor. Så du ikke ordentlig gjennom eller ? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Joda. Men finner ikke Powermanagment, Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Sjekk under HKEY_CURRENT_USER Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 intet der heller Ikek noe Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har ikek antivirus. Så jeg har ikek noe å oppdatere. Hvordan vet du da at du har fått det viruset ? Sjekk den andre linken til googlesiden, kanskje de har noen bedre råd der... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 For det første, så restarter pcen seg hele tiden, da renget je med at det var et virus. sÅ kjørte jeg Symnatec sin virus scan online. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Prøv heller denne, og noter ned nøyaktig hva den finner : http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg prøvde å fjerne det, og slettet scchost.exe, så vet ikke om antivirusen vil finne den. Men den står på nå edit skulle slette denne, men fant ut etter det forrige innlegget at det ikke gikk Endret 16. mai 2004 av Mixel Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Den fant ingenting. Er det en mulighet for å unngå å måtte restarte i winXP før jeg rekker å logge på? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Aha, du har fått blaster / sasser virus ? Start -> kjør -> cmd - > shutdown -a Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg vet ikke. Jeg kan ikke ta shutdown commandoen. Den restarter før det. Den restarter på login sekvensen. Jeg tror jeg har Jeefo og Sasser eller Blaster. Siden Jeefo skal ikke restarte. Men det er det viruset jeg finner når jeg søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå