Ztaeyn Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg vet at viss jeg endrer litt på hd kablene mine, så de blir runde, så går luften bedre inni, så det blir bedre kjøling,. men en kompism sa han hadde hørt at viss kablene blir brettet/skjært, så minsker ytelsen noe betraktelig.. stemme dette? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 oida, har man spilt litt mye Monky Island, kanskje!! Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Sikkert det.. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Har lagd runde runde kabler selv, og det funker fett!.... Jeg skar et snitt mellom hver 5 leder med en skarp kniv, og delte så kablene hele veien... pilla vekk pluggen på midten, da jeg ikke har bruk for den, men dette må gjøres forsiktig! NB ikke teip sammen "stripene", da blir de dobbelt så stive som de var før, og da er hele vitsen borte! Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Du kan også kjøpe dem ferdig hos Microplex: http://195.70.174.166/rubweb/varer.asp?UGI...e=4&expanded=27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå