slime mold Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 md5summene har aldri vært noe problem, siden de var signert av Red Hat. Man kunne altså ikke nekte på at det var de offisielle isoene Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bortsett fra et par småting, virker dette bra! 2 oppdateringer klare til nedlasting alt... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Fint med bittorrent, da slipper man ha den på helt til filene er ferdig, kan bare fortsette den senere. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det kan man da med http og ftp også Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har akkurat installert Core 2. Funker fett, bortsett fra ATI drivere. Noen som vet om noen som har funnet en løsning på dette, da de hos ATI.com ikke fungerer? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Brenner ut nå. Skal bli spennende! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det kan man da med http og ftp også Vel så sannelig Ihvertfall Ftp, er ikke alltid det går med http. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Core 2 funka elendig for meg.. X ville ikke kjøre opp på annet enn vesa driveren.. og da får jeg noe sånt som 70 hz .. har nVIDIA skjermkort.. Prøvde å kompilere en 2.6.6 kjerna, og fjerne 4k stacks , men den kjerna ville ikke kjøre særlig stabilt.. egentlig så ville den ingenting.. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har nå fått installert ATI drivere, apt, mplayer og masse mer på Fedora Core 2. Har aldri vært så fornøyd, alt funker glimrende og jeg savner ikke Windows for fem øre. Noen som har noen bra linker hvor jeg kan finne noen gode Gnome themes? Har googlet litt, men jeg fant ikke noe bra... Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 må få ned resten av cdene til Fedora Core 2 så fort som mulig jeg nå. trenger jo bare 4 cd`er allikevel. Lenke til kommentar
obotron Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Noen som har noen bra linker hvor jeg kan finne noen gode Gnome themes? Har googlet litt, men jeg fant ikke noe bra... Personelig liker jeg gartoon ganske godt (ikoner) Eller så kan du sjekke ut lila.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Genialt. Kjempebra. Mens jeg først er offtopic og teit... Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bytter ut "hatten" på "start-knappen" med et annet ikon. Ser ikke noe option for det, mulig jeg ikke ser skogen for bare trær. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Leit litt rundt da vel.. er vel på Control Center Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Akkurat lagt in Fedora Core 2 på pc'en til mor & far, Gikk smooth inn, ikke noe stress å få printern til funke. Yum update duret og gikk glatt, alt fint. PC'en brukes hovedsakelig til surfing, så FC2 er ideelt på en gammel sliter som den Pentium II. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Leit litt rundt da vel.. er vel på Control Center Hvorfor svarer du når du ikke vet svaret? Swag: se her for en oppskrift. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Leit litt rundt da vel.. er vel på Control Center Hvorfor svarer du når du ikke vet svaret? Swag: se her for en oppskrift. "Leit litt rundt" , prøver å si at folk kan prøve å finne sånt selv.. ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm... Måå man kompilere om kernel for å få nVidia-kort til å funke? Gah... Kan ikke noen som får det til å funke poste sin config ? En heeelt annen ting: The nautilus+removable media+fam bug is back! Mohaaaaaa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå