tivolieselet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://slashdot.org/article.pl?sid=04/05/1...tid=185&tid=187 noen som har testet den?? eller har noe å si.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 tror jeg ville venta til i morgen eller tirsdag. tryggere det. siden at det er da den blir offisielt utgitt også. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Tviler på at det er tryggere å vente. Installprogrammet verifiserer om cdene er slik de skal være. Dessuten har Bittorrent veldig gode rutiner for å sjekke filene som blir lastet ned. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Tviler på at det er tryggere å vente. Installprogrammet verifiserer om cdene er slik de skal være. Dessuten har Bittorrent veldig gode rutiner for å sjekke filene som blir lastet ned. Men om CD-imaginene er blitt tuklet med ...? Da kan man jo helt fint få installasjonsprogrammet til å si «ja, dette var de riktige CD-ene». Det er jo det folk bekymrer seg for. BitTorrent sjekker ikke om du har lastet ned det du trodde du lastet ned, bare at det du lastet ned ikke er blitt skadet som følge av overføringen. Svaret er at det følger med MD5SUM-filer som er GPG-signert med Fedora-prosjektets privatnøkkel, og dette forsikrer at Fedora-prosjektet sier «Disse CD-ene kommer fra oss og er ikke blitt tuklet med». Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 da fikk vi svar på det. tror jeg venter til i ettermiddag eller morra jeg med å laste det ned. fra en FTP. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 De opprinnelige torrentene var aldri ment for et så stort publikum, og trackeren kollapset. Nye torrents finnes her. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) NÅR kommer Fc2 på mirror's , er det akkurat klokken 12 idag ?! vil ha Noen som svarer kjapt eller? Hvis den ikke kommer før imorra tidlig så gidder jeg ikke sitte til kl 12. Endret 17. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bruk BitTorrent da vel? Det er som oftest det kjappeste. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bruk BitTorrent da vel? Det er som oftest det kjappeste. har treg utlinje.. så du mener at det er treigere enn bittorrent fra de FTP'ene ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 btdownloadcurses --max_upload_rate 30 foo.torrent Den bruker jeg, sånn at linjen min fremdeles er brukbar mens jeg bruker BT. Fint for ADSL-folk (bare pass på å ikke lukke klienten så snart nedlastingen er ferdig). Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 btdownloadcurses --max_upload_rate 30 foo.torrent Den bruker jeg, sånn at linjen min fremdeles er brukbar mens jeg bruker BT. Fint for ADSL-folk (bare pass på å ikke lukke klienten så snart nedlastingen er ferdig). Jo men jeg tenkte på at ned hastigheten ikke blir større enn det hastigheten du sender ut til andre peers ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jo, den kan gjerne bli mye større, hvis tilgangen er bra. Det går fint an å laste opp 30KB/sec og laste ned 150KB/sec f.eks., men det forutsetter at det er mange seeds. Men det er det gjerne på en torrent som denne. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kult , da prøver jeg torrent da Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bare husk at du må la den stå i minst en halvtime før du dømmer den nord og ned -- det kan gå så lang tid før den virkelige hastigheten bryter løs. Før den tid står det sånn "ferdig om 348262 timer", 21 bytes/sec osv. Men det betyr ingenting Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Driver å legger inn på en test-pc på skolen nå Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sitter og skriver dette på FC2 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Torrenten skjærte seg, men jeg får ikke tilgang til Core 2 mappa med images på: Denne ftp'en.. Har de ikke åpna for download enda?! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 De fleste har det nå. Laster ned for fulle mugger her. *gleder meg* Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) selv fant jeg noe intressant nå nettopp. har disse linkene liggende: ftp://ftp.uninett.no/pub/linux/Fedora/core/2/i386/iso/ og sorry den siste linken jeg la ut funka ikke helt. den kunne ikke laste ned filene. men uninett.no skal funke. der skal de ligge, har ikke fått tak i den selv enda, så jeg får vel tak i den snart. lykke til. Endret 18. mai 2004 av wil Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 NÅ må dere da kunne bruke BitTorrent? Nå ligger vel offisielle md5summer ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå