Gå til innhold

PC 9800 Pro bedre enn Sapphire 9800 Pro?


Anbefalte innlegg

Når det gjelder 3d mark 01 og nyere skjermkort så anbefaler jeg å prøve 3d mark 03, dette fordi de nyere skjermkortene har støtte for endel muligheter som ikke finnes i 3d mark 01. Derfor får ikke skjermkortet heller ikke utnyttet hele sitt potensiale.

ok..da får eg kjøre en runde i 03 :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er merkabar forskjell mellom disse kortene.. Bare ta et du liker eller har erfaring med. Jeg kan si at jeg akkurat har kjøpt et PC 9800pro som kommer rett fra leverandør(altså et nytt "opplag" hvis jeg kan kalle det det da). Dette har sorte plastfester, altså ikke messingfester, og gir 6200 i 3dmark03 for de av dere som lurer på det. Jeg er fornøyd med kortet.. hadde jeg ikke vært det så er det jo noe som heter garanti eller angrerett ;)

Lenke til kommentar

grrr :realmad: ...

hehe..pokker..tru eg bytter inn kortet og får meg ett nytt... Også når eg spiller spill som belaster skjermkortet så går fbs'en LAAAANGGGT ned! kjipe greier! :mad:

*ooo,begjynn å bli overtrøtt :laugh: *

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

over 5500 poeng gir deg ikke akkurat noen grunn til å bytte kort da ;) . En kamerat av meg fikk "kun" 5200 med kortet sitt... som var likt mitt bare kjøpt for noen månder siden. I spill yter disse kortene helt likt.. samme fps og sånnt.. rart at det er 1000 poeng forskjell i testene da..

Lenke til kommentar
prøv formatering du, en gylden regel er at du vanligvis bør formatere om du bytter cpu eller grafikk-kort.

Det er den dummeste "gylne" regelen jeg har lest... hvem formaterer når de kun skifter cpu? Uinstallerer de gamle driverene skikkelig trenger man heller aldri formatere når man skifter skjermkort.

Vell..den gylneregelen som er den dummeste du her hørt,funket jo i alle fall med meg,synest ikke den var så dumm eg! ;)

3Dmark 01 = 15300.

3Dmark 03 = 5755.

Tru det ordnet seg alika vell :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...