Tom80 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har r9800pro, skal skifte ut gpu kjølern med en iceq ( link http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C ) det jeg lurte på om jeg kan kjøpe en temp. måler til skjermkortet ? og hvis man får kjøpt det hvordan fester man det. skal stå i en shuttle sn45g Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Går ut ifra at det funker med en helt standard temp måler. Visst du legger den under kjøleren, så skal det nok funke. F.eks : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CT1U Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Visst du legger den under kjøleren, så skal det nok funke. under kjølern kan jo umulig bli bra da da får jo ikke kjølren kontakt men kjernen jeg er ikke sikker men jeg tror den skal festes bak kjernen eller hvis det går ved siden av kjernen helt inntill... skyt meg hvis jeg tar feil, fordi jeg er ikke helt sikker... edit: et lite stykt ord lurte seg inn Endret 17. mai 2004 av Sink Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Visst du legger den under kjøleren, så skal det nok funke. under kjølern kan jo umulig bli bra da da får jo ikke kjølren kontakt men kjernen jeg er ikke sikker men jeg tror den skal festes bak kjernen eller hvis det går ved siden av kjernen helt inntill... skyt meg hvis jeg tar feil, fordi jeg er ikke helt sikker... edit: et lite stykt ord lurte seg inn helt enig, ved siden av, IKKE OPPÅ!!! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Leste en test av DigiDoc 5+ i dag. Slik skal det IKKE gjøres, gutter og jenter! Lurer på om han faktisk monterte den sånn, eller om det bare var for å illustrasjonens del... Halvveis Off-Topic kanskje, men likevel.. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 alle vet jo at det ikke skal ligge noe mellom cpu/gpu og kjøleren... merkelig å lage et slikt bilde for illustrasjon... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Føleren monteres enklest på baksiden av kortet, rett over GPU. Der finner du et firkantet "område" hvor føleren kan festes med et stykke tape med skumgummi imellom føler og tape. Skumgummi for å isolere mot omgivelsestemperatur, som kan påvirke føleren. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Der plukket jeg sannelig opp et triks, jeg også.. Aldri tenkt på det med omgivelsestemperaturpåvirkning (langt ord ) før. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Der plukket jeg sannelig opp et triks, jeg også.. Aldri tenkt på det med omgivelsestemperaturpåvirkning (langt ord ) før. Da er ikke dagen forgjeves! Hele livet er jo en læring. "Den som tror seg ferdig utlært er ikke utlært, men ferdig".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå