Gå til innhold

Bluetooth USB Dongle 6600

Anbefalte innlegg

Hei! Venter på min 6600 og vil gjerne kjøpe meg en bluetooth usb dongle til å bruke sammen med mobilen. Noen som har noen erfaringer?

Har sett på en Dlink DBT-120 som koster 291,- på PSDATA.no. Har også sett i prisguiden her, men må vite at den fungerer til å sende over f.eks små videoklipp, mp3, bilder, og symbian programmer. Kjører Windows XP Home Ed.

Er det kanskje bedre å kjøpe minnekort leser (f.eks den på Clasohlson til 129,-?)

Håper på svar!!

Mvh AeroX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Venter på min 6600 og vil gjerne kjøpe meg en bluetooth usb dongle til å bruke sammen med mobilen. Noen som har noen erfaringer?

Har sett på en Dlink DBT-120 som koster 291,- på PSDATA.no. Har også sett i prisguiden her, men må vite at den fungerer til å sende over f.eks små videoklipp, mp3, bilder, og symbian programmer. Kjører Windows XP Home Ed.

Er det kanskje bedre å kjøpe minnekort leser (f.eks den på Clasohlson til 129,-?)

Håper på svar!!

Mvh AeroX

Skal du overføre store filer som mp3,så er det lurest å ha minnekort leser.Går mye raskere.Jeg har selv den minnekorte leseren de selger på Clas Ohlson,som jeg brukt til å overføre bilder,symbian progs osv.Anbefalles :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...