AeroX Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei! Venter på min 6600 og vil gjerne kjøpe meg en bluetooth usb dongle til å bruke sammen med mobilen. Noen som har noen erfaringer? Har sett på en Dlink DBT-120 som koster 291,- på PSDATA.no. Har også sett i prisguiden her, men må vite at den fungerer til å sende over f.eks små videoklipp, mp3, bilder, og symbian programmer. Kjører Windows XP Home Ed. Er det kanskje bedre å kjøpe minnekort leser (f.eks den på Clasohlson til 129,-?) Håper på svar!! Mvh AeroX Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei! Venter på min 6600 og vil gjerne kjøpe meg en bluetooth usb dongle til å bruke sammen med mobilen. Noen som har noen erfaringer? Har sett på en Dlink DBT-120 som koster 291,- på PSDATA.no. Har også sett i prisguiden her, men må vite at den fungerer til å sende over f.eks små videoklipp, mp3, bilder, og symbian programmer. Kjører Windows XP Home Ed. Er det kanskje bedre å kjøpe minnekort leser (f.eks den på Clasohlson til 129,-?) Håper på svar!! Mvh AeroX Skal du overføre store filer som mp3,så er det lurest å ha minnekort leser.Går mye raskere.Jeg har selv den minnekorte leseren de selger på Clas Ohlson,som jeg brukt til å overføre bilder,symbian progs osv.Anbefalles Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det beste er som nevnt en minnekort leser, helst som er en usb 2.0 leser (altså forusatt at pcn din takler usb 2.0) for da går det fort og bra Bluetooth er greit til småe filer men er litt for treg for de større... Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Takk for alle svarene! Jeg tror jeg går minneleseren. Sparer jo over 200kroner på det. Kan jo nesten kjøpe meg et større minnekort for det jeg sparer:P Mvh AeroX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå