PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Læreren min sa at det ikke skjedde på GK, jeg som kjører ØA neste år kommer mest sannsynlig ikke til å komme opp i det. Noe logikk i det? Ja. På ØA trenger du ikke ha B eller C-språk i mer enn ett år. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Uinteressant-for-alle-andre-gledesutbrudd: Alle midterms (TFY4155 elektromagnetisme, TMA4115 matematikk 3, TMA4105 matematikk 2, TMT4110 jallakjemi) er over, og nå er det snart hjem til Bergen for påsken. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fikk 6'er i en naturfag prøve! Var det Sex og samliv eller har du ofte gode karakterer i nmf. En del i klassen min gikk fra 3 opp til 5-6 i nmf når vi hadde det temaet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fikk 6'er i en naturfag prøve! Var det Sex og samliv eller har du ofte gode karakterer i nmf. En del i klassen min gikk fra 3 opp til 5-6 i nmf når vi hadde det temaet. Jeg har gode karakterer i naturfag ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Joda, vi skal paa klasse tur her naa. Til en fornoyelse park nede ved Chicago. Saa maa guttene ligge paa et annet hotell en jentene, 8 amerikanske mil fra hverandre. Hva er det som er galt med amerikanske skoler? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ja, vi snakker om vgs. her, bare så det er klart. Fransk/tysk teller vel ikke engang på snittet fra ungdomsskolen. Nettopp. Men ehs5 er født i 1990. *Tørke av seg svetta i panna* Edit: Faen, så dum jeg er. Det beste faget jeg alltid har vært best i er engelsk, og nå i det siste øser det på med femmere i skriftlige ting. (Tror jeg må være en av to-tre gutter som får 5 eller mer i engelsk skriftlig her i 9. klasse.) men så GLEMMER jeg å skrive to eller tre engelskstiler. Så tåpelig. Endret 18. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil bare minne folk om denne tråden igjen . *Bump* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 *Siiiiiip* Læreren sa at jeg MÅTTE gjøre en halvtime lekser hver dag. *Siiiiipe videre* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) -slettet- Endret 19. april 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 TMT4110 jallakjemi Hva er "jallakjemi" Kjedelig, lett, repetisjon eller uvesentlig? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 TMT4110 jallakjemi Hva er "jallakjemi" Kjedelig, lett, repetisjon eller uvesentlig? Jallakjemi fordi det er et umåtelig kjedelig fag som inneholder ALT for mye lab, og alt for mye som ikke er relevant for linjen min (fysikk og matematikk). Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dritt, to innleveringer i løpet av morgendagen. Pluss matteprøve (2MX) på torsdag og fremføring pluss inlevering i norsk på fredag. Omg plz skyt mg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 prøve i morra. stil til 2.mai, prøve muntligt neste uke og foredarag uka etterpå. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Uff, jeg har norsktentamen i dag Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Fikk 5+ på særoppgaven min om the Beatles! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I går bytta vi plasser og det var ikke noe gøy, jeg og ene kameraten min likte plassene våre vi da . Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I morgen har jeg bare to timer på skolen. Men trenger jeg å ha med bøker til disse to timene? Neida, vi skal nemlig se film Vil legge til at vi skal avlegge et aldri så lite besøk til Åna kretsfengsel de 4 første timene i morgen. Regner det som fri jeg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *Siiiiiip* Læreren sa at jeg MÅTTE gjøre en halvtime lekser hver dag. *Siiiiipe videre* Bare jeg som synes Neptun_ får veldig lite lekser? Han sa selv at de gjør fint lite på skolen og... Min ungdomsskole har et helt nytt opplegg, ca. 50-75 % av all skoletiden er "leksetid", men likevel må jeg sitte hjemme i minst 2 timer hver dag (inkludert helgene) for å få gjort alt sammen, hvis man tar makksimumnivået. (Vi kan velge mellom minimum, middels og maksimum.) Er det min eller Neptun_ sin skole som er helt på styr? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 DIN! ------------- Kjedelig, på mandag fikk vi et ark med stiloppgaver vi kunne velge mellom. 3-4 sider, må være ferdig på fredag. Får lyst til å lenke meg fast til kopimaskina i protest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå