Lange Kjell Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ble jaga over her da tråden min om skolen ble stengt av en "snill moderator" Skolen er og har alltid vært noen for å plage oss stakkarer... Lære masse tull vi ikke trenger. For eksempel norrøn mytologi. Hva FAEN trenger vi norrøn mytologi når vi går ut i jobb?? Og dessuten var det hele glemt etter ca et halvt år... 2-3 uker rett i dass... Går du ungdomskolen? Regner med det. Man lærer så ufattlig mye rart på grunnskolen at det er til å bli kvalm av, masse du ville synes er unødvendig. Men sånn vil det alltid være, du må lære det om du vil eller ei. Men når du begynner på VGS så har du litt større muligheter, får hvertfall mye mer av det du ønsker selv, hvertfall om du styrer unna allmenn. På allmenn må du fortsatt ha 5 timer norsk i uka, obligatorisk, og norsk faget er for mange et ganske abstrakt fag man ikke har bruk for ... Men det er kommet for å bli .. Men velger du et yrkesrelatert VGS-tilbud, så har du mye mindre av unyttige fag Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hele historien er jo bare oppspinn, en dan skal jeg lage ett pennsum som tilsier at dere skal leste 100 sider med min historie i fra år 1041 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jadda. Sto opp litt for sent i dag og kom inn i klasserommet et kvarter etter at timen hadde begynt. Da ser jeg at alle sitter og skriver stil! Ops... Så jeg setter meg ned og begynner med en totimers nynorskstil uten ordbok, noe som ikke akkurat er lett når man virkelig suger i nynorsk, som meg. Så ja, blir vel en toer tenker jeg, får jeg over 3 skal jeg le høyt. Jaja, ingen norskkarakterer teller for meg i år, så det er ikke noe farlig i det hele tatt egentlig. Eneste problemet mitt er den uberegnelige norsklæreren som klikker i vinkel for ymse ting, og legger late folk automatisk for hat. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Baah, kom akkurat på at jeg skulle skrive en stil om vold til i morgen. Er vel ingen som tilfeldigvis hadde lyst til å skrive en norskstil? Endret 27. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Boikotting av nasjonale prøver er bare noe tull elevene gjør fordi det er et opprør mot autoriteter. Eller fordi det er en sjangse de har til å skulke prøver uten å få noe kjeft for det??? Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ahh, nå er jeg endelig ferdig med en stil som skulle være på 350 ord, men denne ble visst på 788 ord Woophs! Nå ble den visst på 806 ord! Endret 27. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jajaja! Fikk svak 6 på norsktentamen. Jeg som trodde det gikk i dass. Jippi. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hmm... To timer gym og en time engelsk, for så å stikke på utdanningsmesse... Morgendagen høres bar ut. Når man i tillegg begynner til tredje time, og for en gangs skyld unner seg å kjøre til skolen, da må det vel bli bra? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hmm... To timer gym og en time engelsk, for så å stikke på utdanningsmesse... Morgendagen høres bar ut. Når man i tillegg begynner til tredje time, og for en gangs skyld unner seg å kjøre til skolen, da må det vel bli bra? Du slår ikke meg - jeg har to timer matte fra 08.30 til 10.10 - og så fri resten av dagen. Det har jeg for øvrig hver fredag Jeg skal gå fram og tilbake. Men men, våkner vel av det. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 flere 10ende klassinger her som skal på omvisning av vidregående i morgen eller? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 flere 10ende klassinger her som skal på omvisning av vidregående i morgen eller? Videregående sucks Nejda, men om du har tenkt å velge allmenn, så tenkt deg om gutt. Er du en teoretisk person, så ja, go for it, men hvis ikke, sats på yrkesfag eller trygd Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 flere 10ende klassinger her som skal på omvisning av vidregående i morgen eller? Videregående sucks Nejda, men om du har tenkt å velge allmenn, så tenkt deg om gutt. Er du en teoretisk person, så ja, go for it, men hvis ikke, sats på yrkesfag eller trygd dude, allmenn er bare å glemme. blir nok byggfag for meg Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Husk også på at ved å velge yrke velger du selv hva din arbeidskraft skal være verd... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kom 1time og 1kvarte (klokke timer) forseint, lærern bare smila til meg og fikk ikkeno anmerkinger =) men jeg er litt viktig person fortiden også, jeg skal gjøre noe for lærern så han setter ikke anmerkninger på meg:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har igjen 3 støgge nasjonal prøver.. også fullt av innleveringer. idiotisk. også forventer lærerne at man skal jobbe mest med det og det faget.. en om ganger sier nå jeg... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kom 1time og 1kvarte (klokke timer) forseint, lærern bare smila til meg og fikk ikkeno anmerkinger =) men jeg er litt viktig person fortiden også, jeg skal gjøre noe for lærern så han setter ikke anmerkninger på meg:P du kan ikke si a uten å si hele alfabetet, hva er det du skal gjøre for læreren din som gjør deg så viktig? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 petter, skolen er vell mer sånn: > > > > > > > > Godt sagt!!!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kom 1time og 1kvarte (klokke timer) forseint, lærern bare smila til meg og fikk ikkeno anmerkinger =) men jeg er litt viktig person fortiden også, jeg skal gjøre noe for lærern så han setter ikke anmerkninger på meg:P du kan ikke si a uten å si hele alfabetet, hva er det du skal gjøre for læreren din som gjør deg så viktig? jeg skal designe dvd cover Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som var på omvisning på Nadderud, eller noen av bærumsskolene? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jadda.Sto opp litt for sent i dag og kom inn i klasserommet et kvarter etter at timen hadde begynt. Da ser jeg at alle sitter og skriver stil! Ops... Så jeg setter meg ned og begynner med en totimers nynorskstil uten ordbok, noe som ikke akkurat er lett når man virkelig suger i nynorsk, som meg. Så ja, blir vel en toer tenker jeg, får jeg over 3 skal jeg le høyt. Præhæ. Fikk 5/4. Fy faen, norsklæreren må elske meg. Forberede meg til stiler? Aldri igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå