Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store skole-preik tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine til jul:

Engelsk: 5 (muntlig og skriftlig slått sammen)

Matematikk: 5

Naturfag: 5

Norsk skriftlig: 5

Norsk muntlig: 5

Kroppsøving: 5

Tysk B språk: 3

Økonomi: 4 (dette skyldes lærer-rot, skulle hatt 5 grunnet en prøve hun så feil på, en hun først satt meg lavere enn det jeg skulle hatt)

Så etter papiret ligger jeg i snitt 4.6, men egentlig 4.8.

I vk1 har jeg valgt å ta rettslære, fysikk, matte 2mz og samfunnskunnskap. Gleder meg ! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg fikk 5 på musikkoppgaven... Litt urettferdig med tanke på at jeg jobba et par uker, (ble ferdig sent på kvelden før vi skulle levere), og en annen som hadde brukt kopier og lim inn fra propaganda.net fikk 5 han også... Tok han rundt en halv arbeidstime på skolen. Kjipt. :hrm:

Lenke til kommentar
Får anmerkning vi nå om vi ikke tar de nasjonale prøvene plutselig, noen som har boikottet? Vurderer å dra en "rage against the machine" men.. :roll:

Noen som har noe å si om de norske prøvene?

på Hammartun ungdomsskole her så var det 50 10'ende klassinger som boikottet den nasjonale prøva og leverte blankt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Hadde forelesning om WINS i går.. faen er vitsen med og lære det da ?

Er utadert og dårlig :mad:

Og i dag så har vi faktisk holdt på med "hacking av wlan" og IAS server. Ellers diverse sikerhets protokoler :p

Traalalala.. skole er kjedelig! *Glede seg for og komme hjem til pappa og den gode gamle bygda for og feste litt*

Ja foresten, lærern sa her i forje uke att vi har fri ver fredag resten av året :w00t:

Og digg er ikke det ?

Lenke til kommentar
Boikotting av nasjonale prøver er bare noe tull elevene gjør fordi det er et opprør mot autoriteter. Kanskje noen få som virkelig har noe i mot det at skoleresultatene blir lagt ut på nettet, resten bare følger på. :roll:

Jeg er imot det fordi det blir for mye rettearbeid for lærerene , og fordi mange av lærere vil bruke dette til å sette en del av standpunktkarakteren. Å få prøve som teller på standpunktskarakteren , som ikke er endel av pensum engang, syns jeg er helt teit. I engelsk om 2 måneders tid skal vi ha nasjonalprøve, som ERSTATTER heldagsprøven vår i engelsk, hvor sykt er ikke det? Prøva som skal telle mest, blir erstattet av noe utenfor pensum. .. !

Lenke til kommentar

Ble jaga over her da tråden min om skolen ble stengt av en "snill moderator"

Skolen er og har alltid vært noen for å plage oss stakkarer...

Lære masse tull vi ikke trenger. For eksempel norrøn mytologi. Hva FAEN trenger vi norrøn mytologi når vi går ut i jobb?? Og dessuten var det hele glemt etter ca et halvt år... 2-3 uker rett i dass...

Lenke til kommentar
Ble jaga over her da tråden min om skolen ble stengt av en "snill moderator"

Skolen er og har alltid vært noen for å plage oss stakkarer...

Lære masse tull vi ikke trenger. For eksempel norrøn mytologi. Hva FAEN trenger vi norrøn mytologi når vi går ut i jobb?? Og dessuten var det hele glemt etter ca et halvt år... 2-3 uker rett i dass...

Noen mennesker intresserer seg vel seg for sånt, og det kunne vel være greit å vite hvis du skal være norrøn-forsker/arkeolog/whatever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...