Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Prøven gikk f-meg bra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg spør igjen; Hva omtrent er gjennomsnittskarakter-kravet til medier og kommunikasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg spør igjen; Hva omtrent er gjennomsnittskarakter-kravet til medier og kommunikasjon? Hos oss var det visstnok drithøyt mtp at det var en 2 år gammel linje som alle ville gå på. Mistenker likevel at det var helt nede på 4.3 - 4.4. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 wh1te: Jeg vet hvordan du har det, gikk fra 5 til 2 i fransk og fra 5 til 3 i matte første året (trakk meg opp til 3 og 4 dette året), er ikke noe artig... Ellers hadde vi engelskprøve idag, analyse av One flew over the cuckoo's nest. Ikke akkurat det vanskeligste, er sikker på 6ern. Fikk også terminkarakter i psykologi, 6 der òg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Tror faktisk ikke det er så mange som går fra 5 i standpunkt til 1 som avsluttende karakter ut fra VGS. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg spør igjen; Hva omtrent er gjennomsnittskarakter-kravet til medier og kommunikasjon? Det er da forskjellig fra skole til skole selvfølgelig. Som med alt annet. Men det bruker å være ganske høyt på MK fordi det er så få plasser. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg spør igjen: Kan noen forklare den store forksjellen på Matte MX og Matte MZ? Og det går vel ann å ha begge to når jeg begynner i VK2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg spør igjen: Kan noen forklare den store forksjellen på Matte MX og Matte MZ? Og det går vel ann å ha begge to når jeg begynner i VK2? MX er vanskeligere. Går ikke an å ha begge to. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 I MZ går de tregere frem. Altså lærer du mye mindre. Og nei, da går det selvfølgelig ikke ann å ha begge. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Vi lærer utrolig mye unyttig på skolen... Hvorfor skal søppeltømmere sitte å slite med X og Y i flere år? Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 *Løpe vekk og bo i telt i skogen* Og få en elg som heter Bongo, og lage totempål til ære for din far Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde samfunnsfagprøve igår. Kapitlet var "Befolkningen i Verden" elns Har følelsen av at det gikk ganske bra, fikk med meg det viktigste mener jeg selv. Heldigvis var det 8 oppgaver isteden for 2! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 I MZ går de tregere frem. Altså lærer du mye mindre. Og nei, da går det selvfølgelig ikke ann å ha begge. Jo, tror du har lov å ha begge, om de ikke krasjer, selvsagt (og de gjør de ofte). Eller teller det ikke med i 90 timer da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Noen her som gidder å skrive en kort presentasjon om IRA (på engelsk) til meg? PM Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Vi lærer utrolig mye unyttig på skolen... Hvorfor skal søppeltømmere sitte å slite med X og Y i flere år? Ja, der har vi den flotte holdningen til så alt for mange. Nå håper jeg virkelig ikke at de som sliter med X og Y i flere år blir søppeltømmere. Og hvis det har seg slik at en faktisk VIL bli søppeltømmer, så velger man sannsynligvis ikke X og Y. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Han tenkte vel kanskje på X og Y som i obligatoriske mattestykker alle må gjennom på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Lurer på hva man skal med alt det unyttige man lærer på skolen! Først lærer du sakte nesten ingenting, men det grunnleggende i sju år. Så lærer du litt mer avansert og meningsløst i tre år.. Etter det har enda tre år med meningsløsthet hvis du går allmenn! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, der har vi den flotte holdningen til så alt for mange. Nå håper jeg virkelig ikke at de som sliter med X og Y i flere år blir søppeltømmere. Og hvis det har seg slik at en faktisk VIL bli søppeltømmer, så velger man sannsynligvis ikke X og Y. Man velger vel ikke om man vil ha X å Y når det allerede kommer i enkelte bøker FØR ungdomsskolen.... Ungdomsskoleåra er vel heller ikke X og Y-frie... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Etter det har enda tre år med meningsløsthet hvis du går allmenn! Synes ikke jeg har så utrolig mye meningsløst på vk1 på allmenn. Lærer faktisk mye rart, noe totalt unyttig, mye nyttig. Var helt annerledes på ungdomsskolen. Var noen ganger jeg aldri hadde noe nytt i det hele tatt en hel måned. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Etter det har enda tre år med meningsløsthet hvis du går allmenn! Synes ikke jeg har så utrolig mye meningsløst på vk1 på allmenn. Lærer faktisk mye rart, noe totalt unyttig, mye nyttig. Var helt annerledes på ungdomsskolen. Var noen ganger jeg aldri hadde noe nytt i det hele tatt en hel måned. Jeg har ikke gått almenn, men det de jeg kjenner som gjør det tror jeg ikke lærer så mye de har bruk for senere i livet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå