ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 På vår skole er ca. halvparten tilrettelagt for leksearbeid. Du kan komme deg greit ut med gode karakterer, og samtidig nesten ikke ha gjort lekser.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mattetentamen i morgen..... jeg har sittet og skrevet formelbok i hele dag, og har fortsatt 130 sider igjen av boka Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mattetentamen i morgen..... jeg har sittet og skrevet formelbok i hele dag, og har fortsatt 130 sider igjen av boka Husker godt de tidene ja, satt til langt på kveld og skreiv i formelsamlinga Er ikke noe jeg savner for å si det slik Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er det noe jeg hater, er det akkurat oppskriving av formler og regler. De få jeg skriver, får jeg som regel ikke bruk for.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ugh, sliter med en innleveringsoppgave (bedriftsøkonomi) som skal leveres inn i morgen.. Wish me luck Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 er ferdig nå.... har skrevet opp nesten alle eksemplene i boka, så jeg burde være trygg. noen her som har hatt avgangsprøve i grunnslolen 2003 i matte og kan si meg hva den går ut på? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 På vår skole er ca. halvparten tilrettelagt for leksearbeid.Du kan komme deg greit ut med gode karakterer, og samtidig nesten ikke ha gjort lekser.. Akkurat sånn er det her og. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Problemet er at ingen lærer noe, tross gode karakterer.. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Neste uka har vi fire prøver. Tre av dem er tentamener Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Så lenge man leser nøye ett par ganger på det stoffet man skal ha prøve i så er man safa 4+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå