SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Her kan dere diskutere alt som har med skole å gjøre. Prat i vei om karakterer, skoleprosjekter, eksame og alt det derre drittet der. Ikke forsøple andre tråder som SO3 med skole dritt og vær så snill hold det her. Takk... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 mange "den store..." tråder nu ok ok Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Skole suger....var det nok prat om skolen? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Synd dette med eksamen som kommer snart. Grue seg. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 1MX tentamen på onsdag... Må få 4 eller bedre. huffhuff jeg komemr til å sitte på 17mai å regne matte. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Hva med en egen tråd til å prate om fyll og bikjer i? Og egen tråd til frokost, middag og kvelds? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 hehe, skal opp i tverfaglig eksamen i automasjon jeg.. uff men håper det blir noe av den streiken ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Skole=prestasjonspress. Man MÅ få bra karakterer, eller så (ifølge alt og alle) blir man uteligger... Huff, vil ikke dette mer... *Løpe vekk og bo i telt i skogen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hva med en egen tråd til å prate om fyll og bikjer i?Og egen tråd til frokost, middag og kvelds? Stfu Endret 16. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 jeg kommer til å stryke på eksamen... kom opp i norsk, og læreren har alltid noe imot historiene mine... vet det ikke er henne som skal rette den, men alikevel... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) jeg kommer til å stryke på eksamen...kom opp i norsk, og læreren har alltid noe imot historiene mine... vet det ikke er henne som skal rette den, men alikevel... På eksamen er det en sensor, som ikke kjenner deg. Det er for å nettopp motvirke dette med personlige innvirkninger.. Endret 16. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Min norsklærer likte meg ikke serlig godt, det tror jeg kanskje har noe med at hun er en kristen tøs som er gift med en eller annen prestefyr. Og hun likte ikke spesielt godt de som ikke var kristen, særlig ikke når de eide henne i religions-diskusjoner. Men jeg klarte no å få 5 på både bokmå-l og nynorskdelen av eksamen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Har SnowDOG_ bare bestemt dette, eller laget han tråden etter kommando fra moderatorene? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 SnowDogs avgjørelse. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ok, skolepreik. Selv om jeg er er en selvutnevnt nerd, liker jeg egentlig ikke å skryte av karakterene mine, men tenkte jeg skulle gjøre det likevel.. Uhm, på eksamen i fjor fikk jeg seks i bokmål, fem i nynorsk og fem i samfunnsfag muntlig. Jeg skrev den samme stilen til læreren min i år, og hun sa det var nesten så hun ble religiøs da hun leste den (handler om en som blir voldtatt, og hvordan hun føler at Gud ikke ser henne). Men nå derimot... Har begynt å gå opp for meg at karakterer ikke er alt, og at jeg faktisk kan roe litt ned..trenger ikke være perfekt og best i alt, og det er heeerlig å ikke sitte og slite foran en prøve fordi jeg MÅ få seks.. det er så sinnsykt digg å nøye seg med fem/fire... Sier ikke at det er det beste for alle, men det at jeg satte forventningene og målene så høye, resulterte i at jeg gikk på en STOOOR smell for noen måneder siden da jeg fikk 2 på mattetentamen. Just a reminder; håp det verste, og få det beste Endret 16. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Ok, skolepreik. Selv om jeg er er en selvutnevnt nerd, liker jeg egentlig ikke å skryte av karakterene mine, men tenkte jeg skulle gjøre det likevel.. Uhm, på eksamen i fjor fikk jeg seks i bokmål, fem i nynorsk og fem i samfunnsfag muntlig. Jeg skrev den samme stilen til læreren min i år, og hun sa det var nesten så hun ble religiøs da hun leste den (handler om en som blir voldtatt, og hvordan hun føler at Gud ikke ser henne). Men nå derimot... Har begynt å gå opp for meg at karakterer ikke er alt, og at jeg faktisk kan roe litt ned..trenger ikke være perfekt og best i alt, og det er heeerlig å ikke sitte og slite foran en prøve fordi jeg MÅ få seks.. det er så sinnsykt digg å nøye seg med fem/fire... Sier ikke at det er det beste for alle, men det at jeg satte forventningene og målene så høye, resulterte i at jeg gikk på en STOOOR smell for noen måneder siden da jeg fikk 2 på mattetentamen. Just a reminder; håp det verste, og få det beste Uff, ja... Du er ikke den eneste som har gjort det. Prøvde på det samme nå før jul, det resulterte i 2 i matte og fysikk på karakterkortet for 1. termin Heldigvis klart å klarte opp til 5 igjen nå, men det var ikke en veldig koselig situasjon... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Har matte-tentamen 2. juni jeg... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Her kan dere diskutere alt som har med skole å gjøre. Prat i vei om karakterer, skoleprosjekter, eksame og alt det derre drittet der. Ikke forsøple andre tråder som SO3 med skole dritt og vær så snill hold det her. Takk... ja.. hva om vi deler opp SO3 i masse små kategorier! genial ide! da trenger vi jo ikke SO3 mer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Huff tentamner å greier snart Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Her kan dere diskutere alt som har med skole å gjøre. Prat i vei om karakterer, skoleprosjekter, eksame og alt det derre drittet der. Ikke forsøple andre tråder som SO3 med skole dritt og vær så snill hold det her. Takk... ja.. hva om vi deler opp SO3 i masse små kategorier! genial ide! da trenger vi jo ikke SO3 mer Eller ikke. Du trenger ikke å delta hvis ikke du liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå