Valent Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Denne topicen har dere sikkert sett over 100 ganger, men jeg har faktisk søkt i forumet og har ikke fått no sikkelig svar så derfor start jeg topicen igjen Jeg trenger faktisk hjelp med dette som sikkert er veldig simpelt Har saphirre 9800 pro, bruker en s-video kabel fra pc`en til tven (kabel kjøpt hos clasohlson) Bak tven har jeg kun èn scart inngang, ingen s-video ingang. Svideo kabelen går til en adapter (svideo-scart adapter) får svart/hvit hva kan jeg gjøre for å få til farger uten å kjøpe en svideo-composite adapter? takker for hjelp Edit: Skrive leif Endret 16. mai 2004 av Valent Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bytt fra NTSC ti PAL. Finnes 1000-vis av poster om dette, du har bare ikke lett godt nok. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 den er på Pal, gi meg linker hvis du orker. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) heisann Svaret er at du må ha en overgang fra s-video til RBC scart www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q116q681q682&ic=N&sw=704 dette fungerte til meg, fikk farge da Endret 16. mai 2004 av dragon Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har saphirre 9800 pro, bruker en s-video kabel fra pc`en til tven (kabel kjøpt hos clasohlson)Bak tven har jeg kun èn scart inngang, ingen s-video ingang. Svideo kabelen går til en adapter (svideo-scart adapter) får svart/hvit hva kan jeg gjøre for å få til farger uten å kjøpe en svideo-composite adapter? Vet du om TV-en støtter s-video? Hva slags TV har du? Hvis TV ikke støtter s-video trenger du en adapter. En slik adapter følger med på en god del kort. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har en billlig merke "MARK" kjøpt i 2001 eller 2000. første jeg gjorde var å kaste bruksannvisning. synd ikke den overgangen følgte med Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har aldri sett en Mark-TV som støtter s-video, så det er nok problemet. Løsningen er en "s-video til kompositt"-adapter. Det fulgte ikke med en adapter til kortet ditt da? Jeg fikk det med selv om jeg kjøpte bulk-versjon (Powercolor 9800 SE). En alterativ løsning (som jeg hverken har prøvd eller går god for) er å koble pin 15 på pin 20 i scartadapteren. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Din alternative løsning fungerte, takker så mye!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå