Popobawa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ser at Pcutstyr og komplett har satt ned prisen på Medion RAM2010. Er det noen som har erfaringer med denne? Kunne tenkt meg å selge min Amilo A7620 til fordel for Medion RAM2010. Det som er litt stusselig er at det ikke står hvor lenge batteriet holder. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har hatt relativt dårlig erfaring med Medion bærbare på jobben. Er tydeligvis brukt det billigste av det billige når det kommer til deler i dem.... og det merkes. Rimelig råtten kvalitet på en del av dem... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ser at Pcutstyr og komplett har satt ned prisen på Medion RAM2010. Er det noen som har erfaringer med denne? Kunne tenkt meg å selge min Amilo A7620 til fordel for Medion RAM2010. Det som er litt stusselig er at det ikke står hvor lenge batteriet holder. Skal du bruke 15k på bærbar, ville jeg _mye_ heller vurdert f.eks. en E556 fra Multicom. Batterilevetiden på en RAM2010 med A64 (ikke-mobile??!) må være helt tragisk. Evt Whitebox CL56, eller Zepto 4200 (som sikkert kommer så fort zepto norge får ut fingern med å oppdatere hjemmesiden sin). Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 klilleng: det står a64 mobile på linken som komplett har lagt på siden. Men det burde kanskje stå på komplett også? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dersom du ser nærmere på spesifikasjonene er den tung (3,7 kg), har en langsom HD, og sannsynligvis batterilevetid på mellom 1 og 2 timer. Ønsker du bærbar AMD, vent på Acer Ferrari 3200, som bruker AMD Mobile A64. Annet alternativ er Acer TM 8003 LMi. Begge disse kommer nok på nærmere 20 000, men har glimrende spesifikasjoner. Eller følg klilleng sine råd. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har faktisk to bærbare som veier over 3 kg hver A7620 som jeg har veier 3.5 kg. Ferrari maskinen er ganske lekker, men prisen er ikke like lekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå