Gå til innhold

Ironiske setninger om glede. Hjelp meg med flere!

TrulsHE

Anbefalte innlegg

Kom på en dag å skrive slike fine historier som starter med "Glede er..." og slutter med at alt går til hel****. Altså var det kanskje ikke så veldig glede alikevel...

Legger med to eksempler som jeg fant på i farten:

Glede er å spille fotball, helt til du blir taklet av en på motstanderlaget, brekker begge håndleddene, får sterk hjernerystelse, og blir liggende på sykehuset de to varmeste ukene i sommerferien som er den fineste på femten år.
Glede er å våkne senere enn du noen gang har gjort en lørdag morgen, ligge og strekke deg og bare ha det godt en lang stund, tenke på hvor godt det endelig er med helg, og alt det morsomme du skal gjøre de neste to dagene, for så å finne ut at det er fredag, og at du egentlig skal være i et viktig møte med sjefen din angående en viktig forfremmelse som du har jobbet veldig lenge for.

Hadde vært fint om noen kreative folk her på forumet hadde skrevet flere, så vi kan få oss noen gode lattere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glede er å dra på hyttetur med alle kameratene dine, og stikke innom afterskien første dagen for så dette baklengs ned trappa til dassen og tilbringe ferien på ett slitent sykehus med forslått kropp og fare for hjerneblødning....

(jepp, dette skjedde i påsken.. ) :wallbash:

Lenke til kommentar

Flere gode her allerede, men det hadde vært fint med fler.

Her er en til jeg kom på:

Glede er den første vårturen i din nylig innkjøpte halvannenmillions Porsche kabriolet med vinden blafrende i håret og duften av vår, helt inntil du blir påkjørt bakfra av en gammel dame i en liten Toyota, og ikke få igjen bilen fra verksted før en måned senere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...