Bronseku Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Da var det kanskje bra jeg ikke hadde hørt noe når jeg kjøpte digitalkameraet der da Det er en stund siden nå.. 2 år eller no.. men så vidt jeg vet er de seriøse.. så nå vet du d Lenke til kommentar
akerman Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ITbutikken.no = ITbutikken.dk ? Because the Danish version is one of the (if not the) most respected online dealers in Denmark. I have never, ever, heard anything bad about their prices, products or service. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Den er billigst på Itbutikken, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille derfra. Bestillte akkurat en Acer Ferrari 3000 derfra, den kom på 13,515.- inkl frakt og moms. tok 4 virkedager før den kom. Ikkje dårlig spør du meg.... Skal hente den på posten nå etter jobb... *gleder meg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 her er er noen steder dere ikke bør kjøpe acer ferrari 3000. Netshop 16990,- Acer Ferrari 3000 XP2500+ 15", 60GB, LAN+WLAN, DVD R+/-, XP home ... Hvorfor ikke? Netshop er den beste web-butikken imo. Lenke til kommentar
gaute17 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fant ut at det følger med mus til acer ferrari 3000, den er veldig liten men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg fant ut at det følger med mus til acer ferrari 3000, den er veldig liten men det er bedre enn ingenting. Den musa er jo så sexy! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 okei! da e4r det bare å bestille da jo! men er ikke det en dansk side? derfor jeg stussa litt... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Itbutikken.no? Sier seg sjøl. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hei dere som har denne!!! (bare dere!) hvordan er den? er dere fornøyde? hilsen Janne (bestilt ferrari, venter....) Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 "Lokalisering - Dansk / Danmark " Betyr dette at den har dansk tastatur? Eller at den sendes fra Danmark? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 De holder til i Danmark, men leverer til Norge med norsk tastatur, norsk OS og prisene er i norske kroner, og momsen er norsk ..... Denne butikken vinner ikke hardware,no sin nettbutikk test gang etter gang fordi de svindler alle de handler med. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) HVA MENER DU ??? dette må du ytdype litt! kan ikke bare slenge slike meldinger ut, uten å si hvorfor du mener det! Endret 26. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) HVA MENER DU ??? dette må du ytdype litt! kan ikke bare slenge slike meldinger ut, uten å si hvorfor du mener det! Hei. Sitter med Ferrarien på fanget i skrivende stund. Den er varm... dette fører også til en del viftestøy samt dårlig batteritid. På den andre siden er det verdt det! Gled deg! Har allerede fått min første Ferrari stjålet, så du bør forsikre den, nettopp fordi den vekker oppsikt. Den begynner etterhvert å bli kjent, og mange hevder at dette vil bli et samlerobjekt i fremtiden. Så langt har jeg vel ikke sett en datamskin gjøre annet enn å falle falle falle.... i pris. Så det argumentet holder vel ikke, men i bruk er det deilig! Igjen; gled deg! Endret 26. mai 2004 av Williams Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Williams ! tusen takk!!! hilsen Janne Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bare hyggelig! Jeg har allikevel et godt råd på veien; Regner med at du er litt opptatt av design siden du valgte Ferrarien. Kjøp bæreveske hvis ikke du har det. Lakken blir nemlig fort ripete (Det skal vistnok være brukt den orginale billakken som brukes på ekte Ferrarier, dvs "Ferrari Rosso") Jeg har faktisk hørt om de som polerer sin Ferrari 3000 for å holde ripene i sjakk! Om ikke annet en liten kuriositet.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjøpte ein rød-brun sekk fra komplett.no, den funker helt bra. Finnes det orginale ferrari sekker? Kjøpte den uten forsikring, så eg får passe godt på den. Feste den med håndjern til armen.... DU får ha lykke til med Den nye Ferrarien din da Janne. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 heisann! bæreveske har jeg! er bare blitt litt nervøs etter å ha lest: "webshoperfaringer" med topicen: ITbutikken.no---erfaringer jeg har jo bestilt derfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå